Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

فک و فامیله ما داریم آخه ؟


فک و فامیله داریم


داریم آبگوشت میخوریم ، گوشکوبو گرفتم دستم تیریپ خاطره های کودکی به بچه خواهرم میگم :
دایی جون این گوشکوب سنش از منم بیشتره ...
مادرم از اون ور میگه : فایدشم همین طور ...
فک و فامیله داریم ؟!

فرستنده : niloofar

رفتیم عروسی دارم سالاد میخورم ، یه عالمه کلم و کاهو از لبو لوچم آویزونه ، همون لحظه مامانم برگشته به چندتا خانوم میگه : پسرم هستن ! حالا شما قیافه منو تصور کنین ... !
فک و فامیله داریم؟!

فرستنده : niloofar

پسر همسایه بغلیمون چند روزی بود همش زیر چشی نگا می کرد انگار یه چیزی می خواست بگه !بعد چند روز اومده جلو میگه ببخشیدا چند روز هی یه چیزی می خوام بگم روم نمیشه!!!!شما کتاب فیزیک هالیدی دارین؟؟؟؟؟اگه دارین نرم بیخود بخرم!!!!!!!!!!آخه پسر همسایس ما داریم؟؟

فرستنده : mahnaz

شنفتین میگن:دیگ به دیگ میگه روت سیاه؟
پسر عموم چهار ساله شه.رو هم چهل سانت قد نداره ها اومده به من میگه سفید برفی چطوره؟
میگم یعنی چی؟
میگه اخه تو کوتوله هشتمی خاک تو سرت
نه شما بگید فک و فامیله داریم؟؟؟؟

فرستنده : Funny Boy

برادر زاده‌م 6 سالشه،
مامانش بهش گفته خیلی خودسر شدی!
اومدم میبینم چندتا از لباس‌هاش و دو سه تا عروسک و بسته آدامسش و دفتر مشقش رو گذاشته تو کوله پشتیش.
میگم چیکار داری میکنی؟
خیلی جدی کوله رو میندازه رو پشتش، میگه:
"تو خونه ای که به من توهین بشه جام نیست! دارم میرم!"

فرستنده : hotboy797

مادرم روزی 10 تا میسکال داره
8تاش از خونه خودش به گوشیش زده که پیداش کنه
2تاش هم بابام زده اونم واسه اینکه گوشی مامانم رو پیدا کنه
تازه میگه یه آیفون باید بخرم :/

فرستنده : hotboy797

به مامامنم میگم : مامان اگه بگم گشنمه چی میگی ؟
مامانم : حوصله کامنت گذاشتن ندارم، لایک میکنم !!!

فرستنده : niloofar

میگم همیشه هم به لبخند اعتماد نکنین هاااا
دربعضی شرایط معنای کاملا متفاوتی داره
مثلا من داشتم جک های فک و فامیله داریمو برای مامانم میخوندم بعد که تموم شد یه نگاه معنی دار انچنانی بهم کرد و یه لبخند ملیح زد.یعنی عملا برو گمشو!!!!!
فک و فامیله داریم؟؟؟؟؟

فرستنده : Funny Boy

فکر کنم بابام تا یه جایی بیشتر ساعتو بلد نیست
چون وقتی میرم بیرون از یه ساعتی به بعد هی زنگ میزنه میگه میدونی ساعت چنده؟؟؟

فرستنده : کوتنا

پسر فامیلمون 3 سالشه ، خودمون رو کشتیم تا یادش بدیم اسم دوستش یاسمنه نه یا حسن !!!

فرستنده : mojdeh67

داییم سرما خورده بود پتو انداخته بود رو سرش خالم بهش میگه : داداش تو اگه دختر میشدی میترشیدی هااا !!!
داییم هم گفت نترس مامان منم عین شماها قالب میکرد به یه نفر ! اون کارشو خوب بلده !!!
بابام و شوهر خالم تا دو ساعت داشتن هلیکوپتری میزدن !

فرستنده : mojdeh67

با گریه میگم مامان جواب بابا رو چی بدم تصادف کردم؟؟!!..میگه خفه شو خودت جواب باباتو چی میخوای بدی.؟؟!!!.
ای خدا چه مامان مهربانی دارم..

فرستنده : FatiMa

شوهرم اومده خونه می خواد ازم تعریف کنه قربون صدقم بره
میاد میگه قربون موی پر سوسکیک برم
(رنگ موهام شبیه پر سوسکه)

فرستنده : بابا بزرگ

مامانم اومده کنارم میگه این همه پست میذاری آخر چی بهت میدن
منم اشک تو چشمام جمع شد گفتم . . . لایک !
یعنی یه همچین آدمه احساساتییم من:))

فرستنده : hotboy797

در فامیل ما هر جا سخن از انحراف است ، نام زیبای من میدرخشد !!!

فرستنده : hotboy797

فک و فامیله داریم


پسرعموم از خواهرم میپرسه تو چکار کردی ک بچه هات شبیه تو شدن؟؟
اخه این چه سوالی؟؟؟ها؟؟
فک و فامیله داریم؟؟؟

فرستنده : FatiMa

خواهر زادم زنگ زده میگه بزن persian toon داره تو رو نشون میده میگم چی هست خودت بگو میگه نه بزن خودت میفهمی زدم دیدم داره شرک نشون میده.!!!!
فک و فامیله دیگه کاریشم نمیشه کرد.

فرستنده : saman74

در رو باز کردم اومدم تو مامانم صدام کرد منم گفتم:بله میگه تویی؟ گفتم:نه!! بابا آخه غیر من کی میتونه باشه؟!!!
2 ساعت هم اخم کرده که منو مسخره میکنی! فک فامیله داریم؟؟!!!

فرستنده : soheilrobinho

برادرم اومده تو اتاقم کوبونده پس کلم میگم چرا میزنی؟
میگه: حوصلم سر رفته بود گفتم بیام یکم تفریح کنم.!!!
ای خدا این دیگه چه فک و فامیلیه اخه.!!!!!

فرستنده : saman74

یه مینی بوس آدم از شهرستان میان . تو یه خونه 50 متری میخوان 3 هفته بمونن . اونوقت ما مجبوریم بریم خونه دوستامون بمونیم . فک و فامیله ما داریم ؟

فرستنده : mojdeh67

اومدن خونمون عید دیدنی یکی از بچه هاشون نیومده بود،بقیه عیدی گرقتن،فردا اومدن در خونه،داخل نیومدن،بچهه که نیومده بودو فرستادن بالا،گفت عیدتون مبارک،کاری ندارید؟ما هم حق لوتی رو تقدیم کردیم و رفت.
ای خدا فامیله داریم؟

فرستنده : mojdeh67

وای به روزی که باهاشون سوار تاکسی بشی،موقع پیاده شدن یک فیلمی واسه کرایه بازی میکنن،الکی کیفشونو در میارن انقد طولش میدن تا تو کرایه رو حساب کنی،بعد هم میگن میذاشتی حساب کنم
من:(
فک و فامیله داریم؟

فرستنده : mojdeh67

خانومه تلفن زده به بابام که ما یه دستگاهی میفروشیم که قیمت قبض برق رو تا سی درصد کاهش میده بابام بهش گفت ممنون پسرم کنتور رو دستکاری کرده قبضمون صد درصد کاهش داشته اگه خواستید نصف قیمت واسه شما حساب میکنیم . واقعا فک و فامیل صادقه ما داریم!‌

فرستنده : mojdeh67

داداشم ترم ۲ پرستاریه ، رفته بانک پول واریز کرده رو فیش نوشته دکتر میلاد !
فک و فامیله داریم ؟

فرستنده : mojdeh67

خیلی وقته املت نخوردیم ! این دفعه هم املت بخوریم !
.
.
.
جمله بسیار تکراری مامان ام موقع صبحانه – نهار – شام – وقتی که غذا آماده نکرده !
فک و فامیله داریم ؟

فرستنده : mojdeh67

خانوادم اونقدر تنبلن که حال ندارن جوک بگن جوک هارو شماره گذاری کردن مثلا یهویی میگن:جوک شماره 34
بعد همه:هاهاهاها
تازه اینو نشنیدین:جوک شماره....
فک و فامیله داریم؟

فرستنده : با حال!!

بابا و مامانم با هم قهر بودن ، بردمشون سینما تا به این بهونه آشتی‌ شون بدم. توی کافی شاپ سینما نشستیم همونجا آشتی کردن . حالا می‌گم پا شین بریم فیلم ببینیم . سر اینکه کدوم سالن بریم و چه فیلمی ببینیم با هم دعواشون شد ، برگشتیم خونه
فک و فامیله داریم ؟

فرستنده : الی

فامیلمون یه اس.ام.اس فلسفی فرستاده بود؛
نمیدونم چی شد replay رو اشتباهی زدم اس.ام.اس خالی براش سند شد.
جواب داد: دنیایی از حرفهای نگفته… مرسی!
ینی یه آدم سالم دور و برمون نیست به خدا!!

فرستنده : MoTeZaaD

یه پسر دایی دارم امسال میره کلاس پنجم دبستان باباش براش گوشی خریده ایفون 4s بیاببین چه کلاسی میزاره با ایفون 4s بلد نیست با ایفون کار کنه بعد ما با این همه ریشو پشم مدل گوشیمون نوکیا 1100 هست
ای خدا فک و فامیل داریم

فرستنده : غریبه

من و 6 تا از فامیلامون رفته بودیم بیرون
می خواستن تاکسی بگیرن برگردیم تاکسی گرفته بودن می گفتن صندوق عقب رو باز کن دوتا بشینن عقب!!!
لامصب دو تا تاکسی بگیری ابرومندانه بریم که بهتره

فرستنده : M.KinGIS4GO0dBOY

 


فک و فامیله داریم


رفتیم رستوران شیر دستشویی اتوماتیک بود
پسر خالم با چه ذوقی اومده داد میزنه:شیرهاش خودش قطع و وصل میشه...
ملت برگشتن نگاه میکنن
والله ابرو نمیذارن اینا

فرستنده : M.KinGIS4GO0dBOY

به مامانم میگم موبایلم رو میدی؟؟؟
کنترل تلوزیون رو داده!!!
میگم این کنترله...
میگه شماره بگیر بره حوصله داری!!!
به خدا نمیدونم چکار کنم..........

فرستنده : M.KinGIS4GO0dBOY

به نامزدم میگم امتحان ریاضی رو خیلی بد دادم احتمالا بیفتم مثلا خواست دلداری بده:عزیزم تواگربیفتی هم من بازم دوست دارم.اخه نامزده من دارم

فرستنده : عشق من

یه دایی داریم که مگس رو تو هوا میگیره تو مشتش تکون تکونش میده میندازدش بیچاره مگس سرگیجه میگیره زن داییم هم فرصت پیدا میکنه با مگس کش بزنه لهش کنه
چه همکاری صمیمانه ای نه؟؟

فرستنده : Kazemahsa-gheshm

داداشم میگه ما همیشه باید از انیشتین ممنون باشیم ، احساس کردم داداشم چقدر روشنفکر شده و به علم اهمیت میده ، بهش میگم چرا باید ممنون باشیم میگه آخه برق رو اختراع کرد!!! آخه فک و فامیل داغون ما داریم...

فرستنده : 09366xxx289

با پدرم سوار موتور داریم آهسته آهسته میریم یهو یه ماشین از اون ور خیابون خورد به بولوار .ماشین 7 تا پشتک زد افتار اینور خیابون من دوان دوان میرم کمک کنم بابام داد زد و گفت: نرو بی عقل تصادفو میندازن گردنمون.فکو فامیله داریم ما

فرستنده : ali_302

عموم اومده خونمون میگه فلانی رو دم نونوایی دیدم
بعد بابام می پرسه اونجا چی کار میکرد
عموم میگه اومد بود نون بخره
پیش خودم گفتم اخه ادم اونجا چه کار دیگه ای ممکنه داشته باشه؟
فک و فامیله داریم؟؟؟؟؟

فرستنده : Funny Boy

ماه محرم پارسال بود ، شوهر عمم رو شیشه ماشینش نوشته بود: یزید خیلی بدی.
خودتان قضاوت کنید!

فرستنده : ali_302

یه لحظه رفتم دمه یخچال دیدم سالاد الویه تو یخچاله. خواستم برم از تو کوچه ببینم واقعا خونه مونه؟ درست اومدم؟

فرستنده : mojdeh67

مامان من وقتی میخواد سوال بپرسه معمولا تمام سوالات ش رو میشه با پ نه پ جواب داد یه روز هی سوال پرسید منم کم نیاوردم همه رو با پ نه پ جواب دادام اخرش عصبی شده برگشته بهم میگه پ نه پ باباته.... D:

فرستنده : mojdeh67

شوهر عمم دو هفته میشه باباش مرده , ارث بش رسیده ,از ده اومده تهران, ماشین شاسی بلند گرفته , تو خیابون هر کی جلوش لایی میکشه , میگه " بله دیگه , آدم گوسفنداشو بفروشه , بیاد شهر , ماشین بخره , از این بهتر نمیشه که "

فرستنده : mojdeh67

مادرم زنگ زده تو مسابقه یکی از شبکه ها  شرکت کرده 3 تا سوال ازش پرسید هر 3 تا رو من جوابشو گفتم مجریه میگه خانوم شما چقدر اطلاعاتتون بالاست مادرم میگه خواهش میکنم تازه هیچ کس هم نیست کمکم کنه تنهام ! :| فک و فامیله داریم؟

فرستنده : mojdeh67

رفتیم خونه عمم!خواهر کوچیکم گریه میکرد شیر میخواست شوهر عمم کنترل تلویزیون رو بر میداشت صدا بچه رو کم کنه!!!آخه فک و فامیله ما داریم؟!!!

فرستنده : mojdeh67

به عمه ام میگم عمه جان دانشگاه قبول شدم،میگه.شهریه شو از کدوم گوری میخوای بیاری؟ :|

فرستنده : mojdeh67

دیروز مامان رو بردم خرید دیدم یه پنج دقیقه اس داره قفسه ی شوینده هارو میگرده!رفتم پیشش میگم دنبال چی میگردی؟میگه" رنگین شوی مشکین.تاژ "!!!! :| فک و فامیله داریم؟

فرستنده : mojdeh67

فک و فامیله داریم


خواهرم واسم.اس ام اس داده
ش م خ د........
هرکاری کردم نتونست بخونم،زنگ زدم میگم چی نوشتی؟میگه واقعا متاسفم برات.که نتونستی بخونیش نوشتم:شام مهمونیم خونه داداش!!!!!!! :O
فکر کنم باید 37 واحد کلاس رمزنگاری و رمز گشایی واسه ادامه زندگی با خانواده ام پاس کنم:)))

فرستنده : mojdeh67

بعضی از مامانا هم یه غذایی دارن که :
ترکیبی از قورمه سبزی پریشب با عدس پلوی دیشبه که با یه تیکه از کوکو سیب زمینی امروز تزئین میشه و ...

فرستنده : mojdeh67

اسپانیا اول شد!!!
ایتالیا خیلی مفتضحانه باخت...از ضایگی بعضی ها خیلی خوشحال شدم!!!
ودر نگاه خشمگینش گفتم: خب حالا چیه؟ نکنه تقصیر فک و فامیل ما بوده؟..خداییش تو این یکی نقشی نداشتن.

فرستنده : ماهان

خواهرم به من گفته از بیرون میای یه خودکار برام بگیر منم براش گرفتم اوردم دادم بهش ازم میپرسه این مارکش چیه؟ میگم :
گورخر خودکار رو گرفته دیده میگه خیلی دروغگویی این که zebra هست.
فک و فامیله داریم.؟؟؟؟؟؟؟؟

فرستنده : saman74

ما اصولا تو خونه چاقوی معمولی نداریم یا کارد یا قمه
یکی از اون قمه هارو ورداشتم می خوام هندونه ببرم
مامانم میگه کیو می خوای بکشی بهش رحم کن
مامان جناییه داریم؟؟؟؟

فرستنده : Funny Boy

به خواهرزادم که دوم دبستانه میگم: خوشحالیا، همش تعطیلی؟ میگه: برو خاله واقعا تعطیلیا! اقتصاد کشور فلج شد رفت پی کارش، بعد بمن میگی خوشحالم؟ برو با عروسکات بازی کن خاله!

فرستنده : mojdeh67

تو اخبار گفت چند نفر تو سوییس کشته شدن، مامانم برگشته میگه:"آخی طفلی ها دم عیدی چه بلایی سرشون اومد"

فرستنده : mojdeh67

یکی از فامیلامون یه اسب خریده 18 میلیون دلش نمیاد سوار شه!
دیروز اومده بودن خونمون بابام اول حال اسب رو پرسید بعد حال فامیلمونو !
به بابام گفت انقدر دوستش دارم که دلم نمیاد سوارش بشم ... بابامم خیلی جدی گفت خوب بذار اون سوارت بشه .. 

فامیل :|

 من =)))))))

فرستنده : I=∅

به فامیلمون گفتم تونسی واسم شارژ بگیر برداشته به جای کد رمز،شماره سریال و واسم فرستاده فک وفامیله داریم؟

فرستنده : 09196xxx387

خواهرم قابلمه دستشه، میگه روزنامه دیگه نداریم؟
میگم نه، میخوای سایت نیازمندیها رو باز کنم غذا رو بذار رو لبتاب !!!
میگه پس سایت کیهانو باز کن بزرگتره روزنامه ش !!!!!
فکر نمیکنم امیدی به خوب شدنمون باشه !

فرستنده : I=∅

هفته پیش رفتیم خونه یکی از این فامیلا !! داشت به ما میگفت رفتم سکه هام رو فروختم 40 میلیون سود کردم !! دیروز میگم 100 تومان داری دستی بدی ؟
میگه والا دست و بالم خالی یه :O
اینم فک و فامیل داریم؟

فرستنده : I=∅

مامانم اومده میگه سرویس بهداشتی رو الان جرم گیری کردم و برقش انداختم
ببینم یه نفر رفته دسشویی قلم پاشو میشکنم !!

فرستنده : MoTeZaaD

به مامانم میگم سرم درد میکنه… میگه چرا ؟
میگم شاید تومور مغزی دارم …
میگه خفه شو ذلیل مرده … این حرفا چیه میزنی؟؟!!!
منظورش اینه که خدا نکنه عزیزم !!! ….البته فکر کنما!!!

فرستنده : MoTeZaaD

دیشب داداشم تو خواب هذیون میگفت و جیغ میکشید …
رفتم تو اتاق میبینم بابام بالا سرشه !!
میگم خوب بیدارش کن !
میگه بذار کابوسشو ببینه ،
اینهمه پول دی وی دی میده فیلم ترسناک میگیره….
بزار سه بعدیشم ببینه…
فک و فامیله داریم!!

فرستنده : MoTeZaaD

کل زندگیمو فروختم گوشی گلکسی خریدم
بابام میگه: این گاری اسبی چی داره رفتی خریدی

فرستنده : mtz

فک و فامیله داریم


تو مغازه نشستم مشتری میاد میگه : ببخشید آقا خودکار خوب دارید؟
منم بهترین مارک موجود تو بازار رو رو بهش میدم
بعد سوال میکنه بهتر از این چی دارید ؟
مشتری ما داریم ؟

فرستنده : ابوالفضل_قم

یه روز باعموم داشتیم تو خیابون راه میرفتیم یه دفعه یه خارجیرو دیدیم که سیصد تومن گیلاس خریده وفروشنده نمیتونه حالیش کنه.
این عموی ما هم سینه رو زدجلو رفت به خارجی گفت:میشه three hundred euro
یارو خارجیه موبه تنش سیخ شدگیلاسارو گذاشت زمین فرار کرد اخه این فک وفامیل ما داریم.

فرستنده : ya3r

تو یه مهمونی زن عموم برادرامو دیده یکی یکی اسم میبره میگی ایشالا عروسی آقا ... عروسی آقا ... به من که میرسه میگه ایشالا لیسانس بگیری !
بابا به کی بگم درس چه درد من می خوره ؟
فک و فامیل داریم؟

فرستنده : shahi 0123

نصفه شب دارم برای خواهرم جوک فک و فامیله ما داریمو می خونم هی با حالاشو میخونم نمی خنده بش میگم الان من چی گفتم ؟ (داره با موبایلش بازی میکنه) میگه ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟...
اخه این خواهره ما داریم

فرستنده : mtz

دیشب بابام میگه برو از اینترنت لیست دارایی رو بگیر.میگم خوب پدر من باید سایت بدی .داری آدرسشو؟میگه آره.گفتم بده.با اعتماد به نفس فراوان گفت:www.com

فرستنده : moji tanha

با فک و فامیل ، نشستیم اسم و فامیل بازی کردیم ،
دائیم برای میوه با “ی” نوشته ” یه کیلو خیار ” !!!!!!
همچین هم اصرار میکنه درسته که آدم شک میکنه حتما راست میگه

فرستنده : saber77

آخه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
فک و فامیله داریم؟؟
دیروز تو حیاط خونه ی داییمون لیز خوردم و پام
هم زخمی شد و هم شکست.
داییم میخواست دلداریم بده و بگه چیزی نیست!
اومده میگه عیبی نداره یکی رو میشناختم که فقط پاش شکسته بود ولی..............
فرداش مرد!!؟

فرستنده : خرخون

دارم میرم دسشویی مامانم میگه میری دسشویی؟
میگم پ ن پ دارم میرم برج های دوقلوی امریکا رو که خراب شده بقایاشو بررسی کنم.
میگه:ای بیشعور می خواستم بگم یه سوسک تو دسشوییه,بکشش من ترسیدم بکشمش.
فک و فامیله با تربیت و شجاعه ما داریم؟

فرستنده : hamid

امروز رفتیم کارنامه بگیریم مسئولی که کارنامه ها رو میده کارنامه رو دستش گرفته میگه چچچچچ چندتا تک داری امسالوافتادی؛منم که حساس؛عین خر خونده بودم هنگ گردم آخرش بعد یه ربع نصیحت؛کارنامه رو داده دیدیم یه دونه تک هم نداریم!!
مسئول کارنامه جوگیر داریم ما!!!!!!!

فرستنده : kohyar

به بچه پسرخالم میگم اسم بابات چیه؟ میگه: گاو!! میگم: عیبه، مگه آدم به باباش میگه گاو؟ میگه خودش همیشه بهم میگه گوساله پس حتما خودش گاوه دیگه!!
فک و فامیل منطقی داریم ما؟! قدرت استدلالش منو کشته!!

فرستنده : Favania

جلو تلویزیون نشسته بودم داشتم تلویزیون میدیدم گوشیمم دستم بود داشتم با صدای بلند "انگری بیرد" بازی میکردم
یهو مامانم برگشت بی مقدمه گفت:
نگاه کن توروخدا 25 سال بچه بزرگ کردیم که یا تو اتاقش بشینه مانیتورو نگاه کنه لبخند بزنه واسه خودش یا گوشیشو دستش بگیره با گوشیش کفتر بازی کنه!!!
من :|
انگری بیرد :|

فرستنده : TanHaEi

پسر 15ساله همسایمون سر ظهر تو اوج گرما نشسته وسط حیاط،داره آهنگ تیک تاک (بووو سرده کاپشنم کوووو.... حتی یه پلیورم باشه ممنون...) این و گوش میده
در و همسایس داریم؟؟؟

فرستنده : ShaRaReH_1369

وایّ خدااااااا
این فک و فامیله داریم
واقعا چه فک و فامیله که ما داریم
مامانم میگه ثبت نام کن برا آزمون شاهد میگم نه رفته به داییم یه چیزایی گفته یهو دیدم داییم زنگ زد گفت این پسر منم رفته آرمون شاهد داده خوبه تو هم برو به مامانت هم بگو تو رو ثبت نام کنه
ا یــــــیـــــیـــــیــی خداااااااا

فرستنده : با حال!!

دیروز مامانم صدام کرد گفت بیا با ماشین منو تا فلان جا برسون.گفتم حال ندارم.برو از آژانس سر کوچه ماشین کرایه کن.اونم هیچی نگفت و رفت
الان بهش میگم مامان گشنمه.پاشو ۱غذا درست کن،برگشته میگه حال ندارم.برو سر کوچه زیر آفتاب بشین فتوسنتز کن !!!
مامان انتقام جو داریم

فرستنده : پیتر حسون

با بابام تو یه ماشین بودیم، بعد ۲ نفرخارجی‌ سوار شدن، بابام رفت بپرسه "اهل کجایین؟"
خیلی‌ با اعتماد به نفس با یه لحن سوالی‌ گفت: "mede in ?"
فک و فامیله ما داریم ؟

فرستنده : mojdeh67

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد