Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

فک و فامیله ما داریم آخه ؟ ( سری هفدهم )


فک و فامیله داریم


اوه اوه ! دیشـــب رفتیـــــم خونـــه فک و فامیــــل! (خونـــه خـــان دایــی مـــامـــانم) , ســـرٍ شــام بودش, آقــا داشتیـــم غذا میخــــوردیم یهـــو دیدم یه مــــو تو بشقــابم میگه: امیــــر مـــن اینجــــام مـــن اینجــــام:))
آقــا میخـــواستم غذا رو بذارمممم کنـــار نمیشـــد, چون تــازه شــــرو کــــرده بودیــــم, داشتــــم بــا غذام ور میـــرفتممم دیدم یه مـــویٍ دیگـــه ام داره چــــراغ سبــــز میده, دیگــــه بفهمیــــن مــن چه حالـــی داشتم میخـــواستم بالا بیارم گلاب تو چشــاتون!
هیچـــی نیگــا مــامــانم کردم دیدم یه جـــورٍ چندشنـــاک خیــــره شده به غذاش! منم با ســــر گفتم چــــــــــی شده؟!
مـــامـــانمم یواشکــی گف : تو غذاش مــــو بوده!!!
ای وایٍ مــــــــــن الان دیگه داشتمممم دل و رودَمـــو جم میکــــردم نیاد بالا!!!!!
یــــهو دایی مـــامـــانم: خــــانوم نکنه بـــاز مــــو ریختی تو غذات که خــواهرزادم با پســـرش نمیخـــــورن؟!
»»» یـــا حضـــرتٍ عباس مگه همیشه مـــو میریزه تو غذاش :عُـــــق)«««
زن دایی : نــــه والا نمیدونمممم :) حالا مگه بوده ؟!
مـــامـــان: نـــه بابا زندایی ایـــن چه حــــرفیه؟!
زن دایی: امیـــــرجان تو چــــــــــی؟!
مــــــــن: بــــــــــله!
زن دایی: وا جـــوونایٍ این دور و زمــــونه به نخــــم میگن مــــو اصن به هر چــــی ببینن میگــــن مــــو!
(O_o)
یه چیـــزی اَم بدهکـــار شدیممم مثٍ اینکــــه؟ به قـــولٍ بـــابـــام تو دستـــورٍ اولیـــه ی غذاش مــــو جــــزوٍ مــــوادٍ خعــــلی لازمــــــه:دی
فک و فامیلــــــــه داریم تورو قــــرآن؟!
فک نکنم دیگه بریم خونشــــون هه:)

فرستنده : امیر21

هههههههههههههههههه
عاغا نشستیم با خانواده داریم لوک خوش شانس میبینیم داداش کوچیکم برگشته میگه: میگما دماغ بابا شبیه دماغ سگ لوک خوش شانسه......... هیچی دیگه بابا ترور شخصیت شد....
من_______________
بابا(((((((((((((((
داداشم)))))))))))))
تازه مامانم برگشته میگه بی تربیت این چه حرفیه؟
پررو به مامانم میگه خب چیه مگه؟ نگفتم که باباشبیه سگشه گفتم دملغش شبیه دماغ سگشهههه
و در اخر لوک خوش شانس:|||||||||@@@@@@@@

فرستنده : respina

خواهر زادم دهه هشتادیه . مهد کودک میره . امروز اومده میگه دایی یه شعر جدید یاد گرفتم بخونم ؟ میگم بفرمایید . میگه : چرا همچین میشم من . کج و کوله میشم من . مث حوله میشم من 
ما سن اینا بودیم ............................

فرستنده : amir ali

به بابام میگم امروز بهت زنگیدم چراجواب ندادی میگه گوشیم سونی اریکسون بود منگ نگاش کردم گفتم چی میگی بابا مگه گوشیت ال جی نیست میگه همون سکوت (سایلنت منظورش بود)دیگه باکلاس گفتمش

فرستنده : شرک4

بـــابـــام رو به مـــامــــانم: خـــانــــوم کاش یه دختــــرم داشتیــــم, مـــن جــــونمٍ و دختـــــربچـــه ها!!!!! بعد یه چشمک زده که مثلاً مـــن ندیدم بــــعله:)
مــــامــــان: نخیـــــرم 2تا پســـر جــــونیٍ خـــودممم خعلـــی ام ناز تشـــریف دارن نمیخــــام (پـپـسی باز کـــرد الان:) )
بـــابــــام : هی بهــت گفتـــم بذا اون دختـــر مـــو طلاییَ رو بیـــاریم گفتی نـــه! مـــن اون پســــر دمــاغـــوَ رو میــــخاممم:)
مـــامـــان: عــــه؟! امیـــــر اینجـــا نیشستـــه مگه قـــرار نشد این قضیـــه بینٍ خـــودمون باشه:)
»» یــه چیــــزی بگممم قبل از اینکه بیـــام  khosh-khandeh و پــدر و مــادرٍ گــــرام رو باهاش آشنــا کنممم از این صحبتا نبـــود داشتیـــم زندگیــــمونو میکـــــردیم««
هـــــعی  khosh-khandeh!!!!!
مـــامـــان بـــابـــایٍ چــــی بگم واقعاً ؟! داریـــــــم؟؟؟ :(

فرستنده : امیر21

چند وقت پیش داشتم خودمو تو ایینه نگاه می کردم و کیف می کردم به مامانم گفتم مامان لبای من به کی رفته گفت به شترمون.... مامانه داریم؟؟؟

فرستنده : علی

به پسر خالم میگم : خوب ، چشمتون روشن ، قدم نو رسیده مبارک ، خدا واستون نگهش داره برگشته میگه : خیلی ممنون ، خدا رفتگان شما رو هم نگه داره !!! پسر خالست داریم؟؟!!! فک و فامیله داریم؟؟!!!

فرستنده : علی

چند روزه بابام گیر داده که میخوام دماغمو عمل کنم!!!مادرم شاکیه بدفرم به بابام میگه: مارو مضحکه ی مردم نکن!!!بابامم انگار نه انگار میگه من کاره خودمو میکنم به بقیه کاری ندارم!!! مامانم بش میگه بابا اصلا برو یه زنه دیگه بگیر ولی اینکارو نکن!!! بابای مایکل جکسونه داریم؟

فرستنده : علی

دختر فامیلمون خیر سرش رفته کلاس گریم.اونروز گیر داده بیا دماغتو یکاری کنم بشه مثه دماغ عملیا. بعد که کارش تموم شده میگم این چیه خلاصه بزور با همون قیافه مارو برده مهمونی هر کی مارو دید یا میگفت ا چرا دماغت باد کرده؟ یکی هم گفت ا همه صورتت شده دماغ! زندگیه داریم با این فامیلا؟!!!

فرستنده : علی

بابام سر افطار خامه و عسل و تخم مرغ و کالباسو شیرو انگورو موزو کره و پنیرو سبزیو دلسترو خورده بعد شب اومده میگه چرا من معده درد دارم؟! فرداش سر سفره میگم پدر من همه رو با هم نخور معده درد میگیری !! گفت کسی از تو نظر نخواست |: فک و فامیله داریم؟

فرستنده : علی

من درد شمارو از این فکوفامیل فهمیدم پس فروش وان دیواربتونی و خودکشی اسان از دست این گودزیلا ها باشماره 0939xxx7446 تماسوحاصل فرمایید 
من که از جونم سیر شدم این خوهر زاده ما زده مانیتور منو خورد کرده کیبورد روهم که دیگه بماد چند تا حرفشو فک کنم خورده

فرستنده : من منم

عـــــاقـــــــا مـــــن یه نکــــــته ی خعــــــــــلی ظریـــــــفیو از مامان خانومم کــــشف کردم!
اونم اینه کـــــــه هـــــر وخ ماکــــــــارونی میپزه تایـــــــــه هفــــــــته ناهــــــار و شـــــــــاممون ماکـــــــارونیه ! تـــــــــازه بعـــــد اون یــــه هفـــــتم یـــه پــــــیاله ماکـــــارونی اضاف میاد که اونم سهــــم آقـــــا گــــــربه هه میشه!

فرستنده : .::TiToNiCk::.

اقا این چه جورشه دگه برگشتم به بابام میگم :بابا جون میشه کارت عابر بانکتو بدی؟!
می گه واسه چی میخوای؟!
من :میخوام نتم رو شارژ کنم!
بابام:اره جونه عمت من که میدونم میخوای کادو بخری؟!
من:واسه کی؟!
بابام:دختر عمت!
من:چرا؟
بابام:اخه من گفتم به عمت فرشاد دختره تو میخواد!
من: :(
من اونو؟!!!!!!!!!!
بابام: اره مگه چشه؟!
من بگو چش نیست
بابام:آخه نظر تو که مهم نست 
من:چرا؟!
بابام :مهم من هستم که پسندیدم
بابام :)
اخه پدر من تو که نمیخوای باهاش زندگی کنی
پدر من دارم؟!نه پدر من دارم؟

فرستنده : Mig Mig

یه روزی این دهه نودیا بزرگ می شن و به نوه هاشون می گن: زمان ما که این چیزا نبودش ما دلمون به داشتن یه پورشه و یک ایفون 5 خوش بودش.

فرستنده : سینا مشهد

عاخااااااااااااااااا چشت روز بد نبینه
به جان  khosh-khandeh که میخوام دنیاش نباشه
من تو فامیل به مچگیری معروفم
خیلیم مچ گرفتمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
امروز داشتم از جایی برمیگشتم دیدم دختر عمه مکرمه داره تند و تند یه مسیری رو طی میکنه منم سر ماشین و کج کردم سربزنگاه مچش گرفتم
رنگش شد گچ دیوار
از حولش میگه معرفی ش کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تا از ماشین پیاده شدم بنده خدا هه سر کوچه بود
یعنی من انقد ترسناکم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فرستنده : زبل خان

فک و فامیله داریم


توی صورتم کلی جوش زدم بابام میگه ایشش قیافشو بین شده مثل استشهاد محل

فرستنده : شرک4

دیروز یکی از همکلاسیهای قدیمیمو دیدم. (از اون خرخوانا که همیشه ردیفه اول میشیننو به استاداشون مثل پدرشون نیگاه می کنن و عاشق خود شیرینی هستن) بعد کلی احوال پرسی ازش پرسیدم چی کار می کنی؟ گفت: دکترامو گرفتم (دکتر شدن ایشون) پرسیدم شغل؟ بغض گلوشو گرفته بود. با صدایی لرزان گفت: بی کارم خونه و ماشینم ندارم واسه همینم هیچ کی بهم زن نمیده. کمی اروم شد.
گفتم: عاقبت کسی که خودشیرینه استاداش باشه و دوستاشو بهشون بفروشه همینه.
چه کیفی کردم از خورد کردنش. :)

فرستنده : سینا مشهد

دختر داییم(هستی خانوم) 15 ماهشه...
عاشق موبایله جونور...گریه میکرد موبایلو قفل کردم دادم دستش که ساکت شه...یکم باهاش ور رفت نگام کرد گفت اونو...اونو...(به همه چیز میگه اونو)
منظورشو نفهمیدم...دوباره گفت اونو...اونو...دیدم به lcd موبایل اشاره میکنه و هی صفحه کلید فشار میده و همزمان ادای گریه کردنم در میاره...
می گفت خر خودتی قفلشو باز کن...
اینا چرا اینجورین؟؟؟؟؟؟

فرستنده : EnGiNeeR

عاقا یادتونه گفتم مامانم یه گل خریده خععععععععععلی دوسش داره؟؟؟
تازگیا براش اسم انتخاب کرده که هیچی،میگه هروقت رفتی بیرون برای خواهرت یکم داروی تقویتی بخر بدم بهش بخوره جون بگیره زود قد بکشه....
یعنی اگه اینجوری به من اهمیت میداد الان مدرک مهندسی از دانشگاه امیر کبیر داشتم اونم با معدل 20
تازه 3،4تا هم اختراع به ثبت رسونده بودم....
واللللللللللللا........................

فرستنده : EnGiNeeR

عاقا دیشب بابام میاد پشت کامپی میشینه میگه گودزیلارو بزنم میره تو اینترنت؟
من:هااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میگه:گودزیلا دیگه.
من:صب کن بیام ببینم چی میگی؟
وقتی رفتم دیدم بmozilla اشاره میکنه.یعنی من پخش زمین شدم.
بابا انگلیسی دان داریم ما؟؟؟؟؟؟؟

فرستنده : titi

انتن tvمون درست نشون نمی داد بابام فکر کرد اوستاست می خواست درستش کنه زد داغونش کرد .دیروز کلا tvروشن نکرد داشت دق میکرد شب دوباره دست به کار شده الان فقط شبکه1مون نشون میده !!!
اینم باباست ماداریم؟؟؟؟؟؟

فرستنده : فرزی17

آخــــــه من چی بگم به این مادر؟؟؟!!
خب هوشت تو حلقـــــم که میری از وانتی خرید کنی کارت عابر بانک میبری!!!...
خو مگه یارو عابر بانک بی سیمه سیار داره مــــــــادر مـــــــــــن ..؟؟!!
مامانِ من دارم؟!

فرستنده : D$D$D

دارمممم نمـــاز میخــــونم داداشٍ 5سالـــم سجــاده آورده کنـــارم پهـــن کـــرده که اونـــم بخـــــونه, منـــم شــــرو کــردم بلنـــد خونـــدن که خیــــرٍ ســــر و کله اش یاد یگیـــــره؟!
میبینـــــم میگــــه : اَی بــابـــا امیــــــر بلنـــد نخون اشتبـــا میکنــــم؟! :)
آقـــا نیگا قدٍ کوچــمولوش کــــردم خندم گــــرف تانک؟!!
بعــــد رفتــــه سجــده میگـــه: الحمـــداللهٍ ربٍ العــــالمینـــــه؟؟؟؟؟ الــــرحمــــانٍ الــــرحیــمـــــه؟؟؟؟
سوالــــی میپــــرسه هه... :دی
بعـــد میگـــه: قبولـــم باشـــه قبــــولم باشه! یــــهو وختـــی سجده بود از فـــرطٍ عبودیـت یه پشتک زد؟!
آخــــه داداشــــیٍ دیوونه اس داریـــــم؟؟؟؟؟؟ :دی

فرستنده : امیر21

خانمم خدا خیرش بده چند وقته یاد گرفته بستنی درست میکنه:))
هیچی دیگه هی بستنی درست میکنه و منم شدم موش آزمایشگاهیش و باید بخورم کیفیتشو بسنجم:))
باور کنید الان از بسکه بستنی خوردم تو این زمستونیه کل خونم تو رگهام یخ زده:))
تازه گی ها هم یاد گرفته باسلوق درست کنه چند وقت بعد کل هیکلم جوش میزنه:))
فکرشو بکنید تبدیل میشم به یه جوش یخ زده:)))

فرستنده : smj13سید مصطفی

سر کار بودیم یکی از همکارامون منو سوژه کرده بود هی تیکه مینداخت 
فرداش سرما خورد بدجوری ، اینم عشق نون خامه ایه 
یکی دیگه از همکارامون دقیقن همون روز شیرینی گرفته بود پره نون خامه ای 
منم رفتم نون خامه ای رو برداشتم رفتم جلوش همچین با ولع خوردم 
این طفلکم گلوش درد میکرد بدجور ، نمیتونست بخوره 
آقا چشتون روز بد نبینه دومی رو هم برداشتم رفتم جلوش خوردم 
رفتیم خونه شب بهش اس ام اس دادم : الان دارم نون خامه ای میخورم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من
همکارمون 
خیلی بدجنس شدمااااااااااااااااااااا
عاقبت در افتادن با یه دهه هفتادی 
من روی این دهه هشتادیا و دهه شصتیا رو کم میکنم حالا ببینید !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

فرستنده : farzook

داریم با همکارامون صحبت میکنیم یکیشون گفت : من داییم خیلی پولدار بود - بچه بودیم واسه خودمون نقشه میکشیدیم تو فکر خودمون ،که بچه های اینو بدزدیم ی پول کلون ازش بگیریم !!!!!!
من گفتم نه ما از این فکرا نمیکردیم 
مامانم سریع از اون طرف میگه : آخه ما هیچکدوممون پولدار نبودیم !!!!!!!!!!!!
خلاصه کل خاندانو برد زیر سوال ؟
مامان آدم ضایع کن در حد لالیگا اینه !!

فرستنده : farzook

یکی دیگه از دوستام هست اگه اشتباه نکنم 6 تا عمو داره 
دوتاشون همسن باباشن 
دوتاشون همسن دوستم 
دوتاشونم همسن داداش کوچیکه ی دهه هشتادیشن 
جالب اینجاست همشونم به همدیگه میگن عمووووووو !!!!!!!!!!!!!!
چطور چنین چیزی ممکنه !!
من که نفهمیدم شما میدونید ؟
فک و فامیله دارن اینا

فرستنده : farzook

با دوستام رفته بودیم شمال ، ساعت 11 شب رفتیم لب ساحل ، هوا هم سرده سرد ،یکی از دوستام برگشت گفت : کی جرأت داره بره تو آب ؟
اون یکی دوستم سریع لباساشو درآورد رفت تو آب 
خیلی سریعترم برگشته میگه : یخخخخخخخخخخخ ززززددددددممممم چققققددددر سرده ، حولم کو ، شومینه کو ؟
آخه جوگیر شدنم حدی داره دوست خوب من 
دوست جوگیره دارم من 
مسعود شصتچی کوووووشش اینو ببینه !!!!!!!!!!!
شما هم از این دوستای جوگیر دارید !!!!!!!!!!!!!

فرستنده : farzook


خواهرم گوشیش خراب شده بود یه گوشی ساده داشتم دادم دستش باشه دو روز بعد بچه هاش از مدرسه که اومدن با اینکه خسته بودن دیدن گوشی داییشون کثیه با یه ظرف شیشه پاک کن شستنش!!!! 
آخه خواهرزاده گرد گیره ما داریم!!!

فرستنده : sAeed RF

پســـرخالم با دوس دختـــرش بحثش شد میگــــم: بنیــامیــن مـــن که میــدونم الان 10دیقــه نگذشتـــه جونت درمیـــره باز بزنگـــه جوابشـــو بده؟! :|
بنیـــامین: هــه! عمـــراً بذا انقد بزنگـــه خفــه شه؟!
مــــن: باوشـــه!
آقــا مـــن جواب دادمممم؟!
دختــــرٍ: کثــافت! عـــوضــی! تــوله, جواب نمیـــدی به درک! واست ســاعتٍ آدیــداس گـــرفتمممم دیگــــه بهت نمیــــدمش!!! :(
نتــــونستم خودمو کنتـــرل کنم زدم زیــــرٍ خنده!
میــــگه: کــــوفت! زهـــــرٍ مـــار! تــــوله اونجـــوری نخنــد خو... یـــهو دیدی ساعتَ رو دادم بهتـــااااا :)
مــیگم: خانــــوم مــــن امیــــرم پســـرخالش!
دختـــرٍ: ای وای ! آقـــا امیــــر شمایید؟! ای کاش بنیــــامیــن مثٍ شمـــا بود! :(
مـــن: چطــــو؟؟
دختــــرٍ: آخــــه واسش کلی پولٍ ساعـــت دادم لیاقتشـــو نداره! کاش شمـــا... :(
بنیــــامیــن امونش نـــداد گوشیُ گـــرف گف: یعنـــی اون ســـاعتت بـــره زیــــرٍ گٍل! بیچـــاره هم مـــن ازش دارم هم امیـــــر! عمــــراً بذارم امیــــرُ مثٍ مــــن بدبخت کنـــی!!
دختــــرٍ: باشــــه ساعتَ رم نخواستــــی دیگه؟!
»» آخــــه ساعت بخــــوره تو فــــرقٍ ســـرتون««
دیــــروز این اتفاق افتاده حالا بنیـــامیــن میگه: داره در به در دنبالٍ شمـــارَت میگـــردٍ که قـــرار بذاره ساعتَ رو بـــده به تو!
ای خدااااااااا !!
یه آدمـــــه سالم دور و بــــرمون نیس همــــه گیجــــن!

فرستنده : امیر21


 


فک و فامیله داریم


زمانه ما جورابمون سوراخ می شد مامانمون می دوختش باز دوباره سوراخ می شد بازم می دوختش. تا اینکه جورابه از بس دوخته شده بود دیگه پامون نمی شد. اون موقع بود که می انداختش تو وایتکس تا رنگش صورتی بشه. بعد از اینکه صورتی می شد میدادش به خواهر کوچیکم.
اما حالا چی؟ طرف جورابش کثیف می شه یکی دیگه واسش می خرن.
اینا زمانه ما که مامان نبودن! فرشته بودن

فرستنده : سینا مشهد

امروز صب سوار ماشین شدم میبینم بو عطر بابام میاد میگم بلا از عطر مورد علاقه من زدی؟؟؟؟
میگه نه!!!!!!!!!!از همونی که تو ماشینه!!!!!
میگم:ا...میگم بوشو دوست ندارما....!
میگه:خواستم اذیتت کنم.....از همون عطره که تو دوست داری زدم!!!!!
بابای آدم ضایع کنه داریما!!!!
نه؟؟؟؟؟

فرستنده : sonnet

یکی از تفریحات سالمم اینه که به اسم بچم اسباب بازی بگیرم و خودم باهاشون بازی کنمD:
تازه یه جا هم که میرم کلی غر میزنم که ما بچه بودیم کسی برامون اسباب بازی نمیگرفت و الان بچه ها تو اسباب بازی شنا غورباقه میرنD:
ینی یه همچین آدمی هستمP:

فرستنده : smj13سید مصطفی

بـــابـــام اس داده : آیــــا مـــن میــدونم تــو خودخـــواه, مغــــرور, بــــی ادب, بیشـــــور, بچـــه پـــررو , دیـــوونه ی زنجیـــــری , بـــی عـــرضه و بــی خاصیت هستــــی؟! :)
مــــنم زدم : نـــــــــــــــه!؟! :(
بــابــام زده: آره راس میگــــی؟! مـــن نمیدونستــــم تو همه ی اینـــارو هستـــــی؟! :دی
ای خدااااااااااا؟!!!!!! باباس مـــــن دارم؟!
آی بدجنســـا شمـــا اینُ واس کســـی نفرستین؟! خودکشـــی میکنـــه به قــــرآن!!!!!!
هنو تو شوکـــــه جوابــــی اَم که بهش دادم :(
بـــابـــا مرگـــــه امیـــــر نخنـــــد:(

فرستنده : امیر21

پســــرعمــــوم با دوس دخمـــلش دعـــواش شده:دی
دختـــــرٍ بهش گفته: تاحالا هیــــچ الاغـــی مثٍ تو بهم ســـواری نداده بود!؟!! :|
پســـرعمـــومم گفته: شتــــرســـواری دولا دولا نمیشــــه:(
میتــــرسم دختــــرٍ با این جوابــــه دندون شکنــــی که گــــرفته بــــره خودکشــــی کنه:)
بعـــد پســـرعموم میگـــه: امیــــر تا اینو بهش گفتم زارت گوشـــی رو گذاش؟! فک کنـــم کم آورد بیچـــاره؟
ببیـــنم شمـــا واسه مریضــــا دعا میکنیـــد که؟؟؟؟؟ :دی
پســــرعمـــــو گیــــــجه داریــــــم؟! خخخخخخ!

فرستنده : امیر21

مـــامـــانم یه عکس از تو کشــــوم پیدا کرده میگـــه: اوووووووف! امیـــــر این غــزمیت کیـــه باهاش عکـــس انداختــــی؟! اَه اَه مـــوهاشو شکلــاتی رنگ کـــرده که بــا پــالتوش سٍت کنــــه؟!! یا نـــه این شــالٍ کــــرم رو پــــوشیــــده بـــاهاش سٍت کنه؟! چقد عقــــده ای ! ببیـــن عینــک آفتــابی ام زده تو هـــوا ی به این خــــوبی؟! دستــشو چــــرا گــــرفتی؟! گــــرفتی که در نــــره تحفـــــه اس؟!
مــــن: بـــده ببینــــم کیــــو میگـــــی؟! :|
آقـــا بـــاورتون نمیــــشه بگــــم»مــــامـــان خـــانومم بود« :دی
یعنـــی پاره شدم از خنده میگـــم: این که خودتی گلــــمممم؟!!! نشون به اون نشون رفتیم شمـــال در ضمن این پالتـــو رو هنــــو داری که:دی
مــــامـــــانم : چـــــرت نگـــــو امیــــــر؟!
مـــن: به جونٍ بـــابـــا؟!:)
مــــامــــانم: بیشــــور مــن دارم شکسته نفسی میکنم مـــامــــان به این خوشگلــــی کجا گیرت میاد ؟ اسپیــــروژیـــر توام هیچی نمیگی؟!
مـــن: به خدا هیچ جا عجیـــــــــــجم!
بعد مـــامـــانم پــُقی زده زیـــرٍ خنده میگه: به جونٍ امیــــر نفهمیـــدم خودمم پیشٍ خودم گفتم چه عـــروسٍ خوشگلــــی قـــرارٍ گیــــرمممم بیــــاد ولی گفتــــم بذا لجـــتُ در بیـــــارم؟!
آخـــــه مـــامـــان امیـــــر تصدقت شه ایشالا!!
مــــامــــانٍ دارم مـــــن؟!

فرستنده : امیر21

من میگم این دهه نودی ها تیرکشن شما میگید نه:llll
دیروز بچم خورده زمین رفتم بغلش کردم میگمم چی شده؟:)))
گریه کرده و ول کرده رفته پیش خانمم گفته بابادی(بابایی)منو اته(زده)!!!(0L0)!!!!!
من هنوز موندم این بچه حتی نمیتونه حرف بزنه و رفته برا خانمم خالی بسته!!!!!(0L0)!!!!!!
اینم بچه دهه نودی خالی بنده من دارم؟!!!!!

فرستنده : smj13سید مصطفی

من شب دیر کردم مامانم به خواهرم میگه برو به داداشت زنگ بزن ببین کجاست
خواهرم:داداشم خودش صاحب داره
مامانم:مگه حتما باید ما بمیریم که تو بهش زنگ بزنی؟
خواهرم:نه دیگه!!!اون موقع هم میگم خب اون بی صاحبه بزار راحت باشه!!!!!!!!!!!!!!
خداوکیلی خواهر نگرانه ما داریم؟!!!!!!!!!!!!!!

فرستنده : R.M.N

من ی L90 نقره ای دارم، بابام اومد گفت ماشینو بده میخوام برم بیرون کار دارم.
منم ماشینو دادم بابام رفت و بعد چند ساعت اومد...
رفتم ماشین رو نگاه کردم دیدم سپرش ی ذره رنگش رفته (میخواست پارک کنه زد به دیوار) هیچی بهش نگفتم.
اومدم ماشینو برداشتم رفتم بیرون شب اومدم داشتم ماشینو میبردم تو پارکینگ بابام اومد اونجا واستاد وقتی پیاده شدم میگه ماشینو کجا زدی؟
من :))
ماشین :)))

فرستنده : My heart broken*Vahab

عاغا من خیلی خوابم سنگینه دیشبم گرفته بودم خوابیده بودم مامان و بابام هم قرار بود شب خونه خواهرم بمونن 
نگو بابام شب برگشته دیده من رو زمین خوابیدم بدون بالش و اینا یهو نه گذاشته نه ورداشته ذارت خابوند تو گوشم منم عین جن زده ها می گم چی شده 
با جدیت وایستاده بالا سرم می گه فکر کردم مردی :\
آخه پدر من مرده بودم هم که جون به سرم کردی که
د آخه عزیز من یه مرگ راحتم نمی تونیم داشته باشیم والا به غرعان
حالا اینا به کنار اول بیا ببین نفس می کشم بعد بزن تو گوشم
می خوای تلافی کنی چرا بهونه میاری
من :|
بابام :)
انتقام :^

فرستنده : adam

اقا* (*چرا همیشه می گن اقا نمی گن خانم؟) یه گلدون افتاد رو سرم آخ. بردنم بیمارستان و سرمو بستن بابام منو می بینه میزنه زیره گریه. ذوق مرگ کنان می گم مرد که گریه نمی کنه :) می گه خفه شو. منم خفه میشم. بابامم همینطور گریه می کنه تا خانم پرستار مهربون :) بابامو می ندازه بیرون. اینقدر ذوق مرگ بودم که به پرستاره گفتم میبینی بابام چقدر دوستم داره. اونم گفت به من چه. :آ
خلاصه مارو ذوق مرگ کنان اوردن خونه. دیدم بابام داره با خودش حرف می زنه. بله داشت با خودش می گفت بچم سرش شیکسته حالا پسه کله کی بزنم. کاش کمر میشکست.
هیچی دیگه ذوق مرگم تموم شد و نیشمم بسته. رفتیم خوابیدیم :(

فرستنده : سینا مشهد

هیچ وخ یادم نمیره
برا اولین بار که با یه دخدر رفتم کافی شاپ
دخدره پولدار
مام گفتیم جلوش کم نیاریم ماشین بابارو برش داشتیم و رفتیــــــم
کــلٍ پول تو جیبی یه ماهمو دادم کــروات خریدم "وری نایس"
نشـــسته بودیم منم داشتم میگفتم که :
آره بابام یه شاستـــی بلند داره ولــــی خودم چون خیلی رو ملـــی بودن خودرو تاکیید دارم و کلا سعی میکنم آدمی خاکــــــی باشم این پژو زیر پامه 
دختره برگش گف : پژو که ملی نیس :/
مام که دیدیم ســـوتیو دادیـــم زودی بحثو عوض کردم
من:آره ه ه یه ویلام داریم تو لواسون 1 هکــتار
دخــدرِ:wOw
من:کاروخونه پوشک مای بی بی برا بابامه 
دخـــدرِ:اونکه یه شرکت خارجیه
من: آیییییییییم ساری منظورم پوشک چیک چیک بود :)
هییییی داشتم خالـــی میبـــستم که پســـر عموم با نامزدش اومـــدن
ینـــی از اونی که از روز اول شانسو تقســــیم میکرد شخصن کمال تشکرو دارم 
پســرعموم:عــه ببین کـی اینجاس, مانـــی
پســر باز کــه ماشین باباتو برداشتـــی اومدی لاو بترکونی
هیچی دیگه از اون ببعد هــــر وخ دخدره رو میبینم 
میگه: 
»»»سلام م م مــــای بـــی بــی «««
»»»اون خودرو ملیت کجاس پّ ؟؟؟«««
»»» ینی اون ویلات تو لواسون تو لوزالمعدم «««
منم یه لبخند ژکــــوند تحویلش میـــدمو زود صحـــنه رو تــرک میـــکنم¯\_(ツ)_/¯

فرستنده : Shey2nak

یادش بخیر. زمان ما هر کی می خواست جوک تعریف کنه جوکس این بود:
اولی: اگه ادیسون برقو اختراع نمی کرد چی می شد؟ دومی: خب معلومه یکی دیگه اختراع می کرد.
غش غش هم می خندیدیم

فرستنده : سینا مشهد

یه پسرخاله دارم 4سالشه تو یه جمع خیلی سنگین و با کلاس اومد نشست تو بغله باباش با صدای بلند از باباش میپرسه بابا میشه بو بدم
؟؟؟!!!
بابی بیچارش سرخ شد سفید شد
گفت نه نمیشه
دوباره پرسید خب مگه چی میش
بدون صداشو میدم!!!
بازم باباش گفت نمیشه
حالا حالو روز بقیه رو تصور کنید :)
دست بردار که نبود همش اصرار کرد خب بدم دیگه!!!
آخرشم کره خر کار خودشو کرد
بو دادنش همانا متواری شدن اهالی همان
نمیدونم چی کوفت کرده بود که بخاطر بوش تا نیم ساعت نمیشد وارد اون قسمت شد
باید از فرمولش تو جنگها بعنوان سلاح شیمیایی استفاده کرد.

فرستنده : parmin

نشستیم داریم 90 نیگا میکنیم
عادل فردوسی پور برگشـــته به کارشـــناس پشت خط میگه :
"من میتـــونم قانع نشــم؟؟؟؟"
مـامـان مـام از تـو آشـپزخونه میــگه: "نه باس قانع شـــــی"
عادل فردوسـی پور :"آ آ پس مـــن قانع نمیـــشم خــدافظ "
مــامــانم : تو خعلـی بــی جا میکــنی قانع نمیــشی
برگشـــته به من میگه مامان قطــع کرد؟؟؟؟
مـــن: با تو نبود که مـی تو کارشناسـی؟؟؟؟؟ :|
مامانم: اصن مـی تو درس و مدرسـه نداری نصف شبـی پا این صاب مــــرده لم دادی؟؟؟ هـــان؟؟؟؟
من :هووووم (O_O)
درسو مـدرســـه کدومـه عاخه مادر من!!! حالت خوش نیستا :)
مامانم : مـــن حالم خوش نیس پســــره ی چش سفید؟؟؟!!! دارم باســت
الان برگشــتم خونه میگم : "پ کووووش این غذای ما؟؟؟"
مامانـــم : از الان تا 1 هفتــه ا نهار و شام خبــــری نیس ، برو ا بیرون غذا بگیر بخور :)
پسـر بزرگ کردم که تو روم واستـه بگـه "حالت خووووش نیس "
میخواستم بش بگم : »» میتونم قانع نشم من؟؟؟««
ترسیدم آمپـرش بره بالا همون صبحونرم نده بخوووریم :دی
مامانه دارم من؟؟؟؟؟؟

فرستنده : Shey2nak

 


فک و فامیله داریم


خواهر کوچیکم تو دهانش آفت زده بعد منو نیگاه میکنه میگه تو منو درک نمیکنی....... خو لامصب چیتو باید درک کنم........ دهه هشتادین دیگه؟؟؟؟؟؟؟

فرستنده : mmd

چندروزپیش مادربزرگم ازمکه اومدمنم احساساتی شدم توبغلش گریه کردم ازاون موقع پیش همه میگه مثل گاوگریه میکرد 
اینم مادربزرگ ماداااااااریم

فرستنده : titi21

:(
کمکم کنین 
بخدا راست میگم
دیروز به یکی از این گودزیلاها گفتم عزیزم این کارو نکن اوف میشی :)
برگشت باعصبانیت بهم گفت ساکت نشی با چاقو سرتو می برم :|
خدا خودش به آینده جهان رحم کنه من که خیلی نگرانم:(
اینا واقعآ از نسل آدمن به نظرتون :|

فرستنده : اسایش پاک

باید یه فکری به حال ما ده شستیا بشه من و خانمم هر دو ده شستیم ولی دو تا گودزیلا داریم که ده هشتادین دیروز سر اینکه بعد از مرگ من کی صاحب ماشینم بشه با هم دعواشون شده بود.................

فرستنده : afshin

طبق معمول از حموم درآومده بودم داشتم موهام رو درست میکردم که اومدم به موهام تاف بزنم دیدم مامانم از خنده دار زمین رو گاز میگیره ،میگم چی شده مامان بگو منم بخندم میگه اون چیه میخوایی بزنی به موهات میگم تاف میگه : ا فک کردم حشره کشه دیروز زدم به اتاق میگم چرا پشه نمردن
قیافه من0
پشه ها)(
شرکت تارو مار...

فرستنده : رامین

رفتـــم خونــــه بـــابـــابزرگم میگــــه:
امیــــــر, تو چــــرا همش میـــــری خـــونه بـــابـــاجونت(بــابــایٍ مــامــانم)! هیـــچ وخ نمیـــای ایـــن طرفـــا؟! از وختــــی تو نمیـــای پســـرعمـــوهات و پســــر عمـــه هاتم میگـــن امیــــر نمیــــاد مــام نمیـــایم!
مـــن: نوکــــرتم آقــــاجون به جــــونٍ امیــــر مـــن هم میـــام اینجـــا, هم میــــرم اونجا !
مـــامـــان بزرگــــم: هعـــــی یه امیـــــر دلمـــونُ خوش میکــــرد که دیگه اونــــم نمیاد!
آقــا دلــم شیکســت گفتم: فداتون بشم , خو دیگه هر جمعـــه میام باشه؟! 
مـــامـــان بزرگـــم : دیــــرٍ امیـــــرجان!
مــــن: خــــو راهش دورٍ ولی باشه هر 4روز یه بار!
آقـــاجون: چی چیُ هر 4روز یه بار! مگـــه تو درس نداری؟! زندگــــی نداری؟! تجـــریش تا تهـــران پارس میدونــــی چقد راهـــــه؟! حالا مـــا یه چیزی گفتیـــم چه جدی گـــرف!
مــــامــــان بزرگــــم: امیـــــر بیخیـــال ! هر روز پا نشی بیـــای!؟
:)))) 
بـــابــــا میبینی مــامــان بابات چـــی جوری منُ دس انداختــــن؟! :دی
فـــدا مــامـــان بزرگ بـــابـــابزرگــا بشم , بچه ها همیشه شده 1دیقه ولی برین بهشون ســـر بزنین!
درسٍ اخلاقـــم میدمااااااا! عشق میکنـــــی؟!
فک و فامیـــله داریــــــم؟!

فرستنده : امیر21

مامانم رفته مسافرت(یه وقت فکر نکنین قهر کرده رفته خونه باباش) منم طبق معمول 1 فیلم ترسناک چندش اور گرفتم که بعد شام ببینم.
بابام پرسید این چیه؟ منم گفتم فیلم ترسناکه. گفت فیلم ترسناک فقط جن گیر 1973. فیلمای جدید که ترسناک نیست.
منم بهم برخورد واسه همینم پره های دماغمو گشاد کردمو گفتم: پس بیا با هم بریم تو اتاقم فیلمو ببینیم. (الان فهمیدین من تو اتاقم یک LED دارم) اونم قبول کرد.
وسطای فیلم:
بابام:سینا چرا دارن این اقاهرو میکشن؟
من: نمیدونم
دو دقیقه بعد بابام: سینا چرا دارن چشم این اقاهرو در میارن؟
من: چه می دونم.
پنج دقیقه بعد بابام: چیکارش دارین؟ سینا اینا چرا ادم می خورن؟
من: بابا فیلمو نگا کن
بابام خیس عرق: من خستم می رم بخوابم.
بابا می ره بیرون بده نیم دقیقه* با پتوش برمیگرده تو اتاق من چراغو روشن و LED رو خاموش میکنه و میگه تو رو زمین بخاب منم رو تخت در ضمن چراغارو خاموش نمی کنی و در اتاقو نمی بندی.
اینم از مرد خونواده ما
*در شرایط عادی از اتاق من تا اتاق بابام نیم ساعت پیاده روی داره. اما خب چون بابام ترسیده بود این مسافتو در نیم دقیه طی کرد

فرستنده : سینا مشهد

بـه مـامـانم میـگم : شـما که پول نداریـد برام مـاشین بخـریـن ، حداقـل یه موتور بـخـریـن بـندازم زیـــر پـام.
برگشته میگه : چــــــــــــــــــــی؟ موتـور؟ موتور بخـرم که 4 روز دیگـه بـری زیـر تـریلی مغـزت بـپاشه کف زمـین ؟ اصـن خودت درک! مـیری تو خیابـونـا " تــچــرخ " میـزنـی 4 نـفـر دیگه رو نـفـله مـیکنی سقـط میشـین به حــقّ پنــج تـن..!!!
چی بگم؟ :|

فرستنده : Hermit

یه روز صبح زود که بیدار شده بودم برم دانشگاه از جلو اتاق داداشم رد شدم دیدم یهو با صدای بلند یکی روصدا زد منم بدو رفتم تو اتاقش آقا دیدم باچشای بسته نشته تو تخت داره یه حرفای نامفهومی زیر لب میگه من هنوز تو شوک بودم دیدم حرفاش که تموم شد مثه تو فیلما یهو خودشو انداخت تو تخت دوباره بیهوش شد!فکرکنم جاهای حساس خوابش تموم شده بود!!!
داداشه خواب نماست من دارم؟!

فرستنده : سیما

داداش ای کیو من برگشته میگه: ترنم چین سومالی اومده بود .... چی چین سومالی
بعد فهمیدم میخاسته بگه ژاپن سونامی اومده بود
چین 
سومالی
وایییییییییییییی

فرستنده : ترنم

دیــروز با بــابــام بحــث شــد که کــی نترس تره
شــب کـــه بــابــام اومــد خونه 
پشـــت در حیاط کمــین کردم و یه پخخخخخخ گفتم 3 متر پریـــد هوا :))
بـــابــامـم همـــون موقع گفـــت که تلافـــی میکنه
شب رفتـــم تو اتاقـــم 
بعد 1 ســاعــت کــه اومـــدم بیرون 
میــبینم بابام دم در اتاقم خوابـــش برده 
طفلـــی میخواســـته وقتــی میام بیرون بترسونه مـــنو :))
یه همچین بابای با پشتکاری دارمـا :-*
D:

فرستنده : Shey2nak

عموم از مکه اومده بود ما رفتیم دیدنیش داخل یه جمع چهل پنجاه نفره از فامیل نشسته بودیم کسی به ما نگاه هم نمیکرد برا ما شربت اوردن ....من برحسب اتفاق شربتم رو ریختم ناگهان همه به من نگاه کردن .
.
من
قالی.
عموم
نگاه جمع
فوران شرم ساری
.
حالا دیگه نگاه هاشون رو هم از من بر نمیدارن ...تازه تا 20 دقیقه بعدش در مورد دست و پا چلفتگی جوونای امروز حرف میزدن!!!
اخه فکه فامیله داریم...........

فرستنده : chupar

دیشب مهمون داشتیم ، یه بچــه ی 4-3 ســاله هــم داشتن!
بچه که چه عرض کنــم ، توله سسسسسگِ هفت ریشتری !
از کله ی سحـــر دارم پس لرزه هاشـــو جمع میکنم و هنوز تموم نشده!
والا مـــا که بچه بودیــم ، همون اول که مــیرفتیم جایی مامانمون میگفت 
"نمیدونین چه بچـــه ی خوب و آرومیه"!!! 
ما هـــم گیر میکردیم تو رودرواســـی تا آخر مهمونی میشـــستیم یه گوشـــه گلای قالـــی رو میشمردیم 
که حرفِ مامن خانووم زمیـــن نیفته !
اصلاً اند بامــرامی بودیم 
جزغاله شــدیم
حیــــف :|

فرستنده : Shey2nak

یه دختر عمو دارم کلاس کاراته میره بعد از چند ماه دیدمش بهش میگم چقدر ناز شدی دماغتو عمل کردی 
و این بود اخرین چیزی که از اون روز یادم میاد
فک و فامیله داریم قبلا دخترا کلاس کوبلن دوزی میرفتم الان شدن یه پا جت لی

فرستنده : حسین بیگ

آقا همه از دهه هشتادیا می نالن من از دهه شصتی...
یه خوار دارم دهه شصتی که دو تا فرشته دهه هشتادی داره...
چند وقت پیش خواهر زادم زنگ زده خونمون عصبانی و ناراحت می گه:آقا جون اینم دخت شما تربیت کردین واسم آبرو نزاشته...دیروز تو تولد دوستم اینقدر شیطونی کرد که آبرومو برد هر چی می گفتم مامان نکن زشته گوش نمی داد...همش از خودش لوس بازی در می آورد ابروی منو جلوی دوستام برد من فردا چه جوری تو روی دوستم نگاه کنم بگم مامانم مثلا مهندس مملکت...؟؟؟!!!
خواهر دهه شصتی و خواهر زاده دهه هشتادیا ما دارم...

فرستنده : perana

 


فک و فامیله داریم


دارم برا خودم چیپس درست میکنم ی بشقاب گذاشتم کنارم اینایی ک زود تر سرخ میشه را میندازم توش بعد داداش کوچیکم ک 5سالشه را هی صداش میکنم ک بیاد چیپس بدم بهش میبینم خبری نیست از آشپزخونه اومدم بیرون دنبالش میگردم نیست ؛برگشتم چیپسارا هم بزنم میبینم تو بشقاب هیچی نیست؛حالا بجز من و داداش کوچیکم کسی تو خونه نیست؛دوباره اونایی ک سرخ شده بودا ریختم تو بشقاب هرچی صدا میکنم پدرام جواب نمیده دوزاریم افتاد اومدم بیرون آشپز خونه یواش پاییدم دیدم تا من میرم بیرون از کابینت میاد بیرون چیپسا را میخوره و زودی میپره تو کابینت؛
فکم زمین چسبید بخدا؛
رفتم کشیدمش بیرون میگم شیطون بزرگ بشی میخوای چی بشی تو!میگه مث تو بشم؛
ما بچه بودیم ایناهم بچن؟ 
من:@

فرستنده : حاج آقا پایه

مـامـانم میـگـه وقــتی که مـن بـچه بــودم ، مـوقـعـی کـه بارون مـیـومـد و تــو چـاله ها آب جـمـع مـیشد مـن مـیـرفـتـم اون آبـــا رو میـخـوردیم :| ، واسه همینه که انـقدر خـل و چـل بـار اومـدم!
خـو مـادر مـن وقـتی بـهـت میـگم مـنو از پـرورشگاه آوردین چرا بر مـیـخـوره بــهت؟
مادر افشا کننده ی حـقایـقـه دارم من؟

فرستنده : Hermit

بابام خدا عمرش بده 45 سالشه تازه یادش افتاده بره مو بکاره.
حالا من که 21 سالمه داره موهام میریزه برگشته بهم میگه من دیگه روم نمیشه دنبال تو جایی بیام.
آخه شما بگین من بهش چی بگم؟ 
آفا قضیه اون دیوار بتونی چی بود؟ منم یکی میخوام البته دو لا باشه لدفن (به قول خوش خنده ای ها)
بابای پسر دوسته دارم من؟

فرستنده : Night Wolf

مردم اگه یه دختر کور و کچل وزشت وخنگ و... داشته باشن جلو دومادشون همچین از دخترشون تعریف میکنن که دوماده حس کنه از این بهتر گیرش نمیومده.
مامان ما هر وخ نامزدم میاد میشینه از سوتی هام وعیب و ایراد هام میگه. حالا دیشب میگه: بنظرم دهن مریم خیلی گشاد شده. حالا جالب اینجاس که از نامزدم هم نظر خواهی میکنه! بابام هم میگه : آره وقتی میخنده 32 تا دندونش همزمان دیده میشه!
از دیشب تاحالا نشستم جلو آینه هی به دهنم نگاه میکنم.ولی بخدا گشاد نیس!چرا اینا اینجوری میگن؟ 
افسردگی گرفتم! 
ننه بابای آدم ضایه کنه من دارم!

فرستنده : maryam 20

سر کلاس میکرو نشسته بودیم استادمون شروع کرد از بچه های کاردانی بد گفتن : این کاردانیا بچه ان همشون و انقدرررررررررم بی تربیت تشریف دارن و همشونم دهه هفتادین !!!!!!!!
حالا ما نصف کلاس همه دهه هفتادی به هم نیگا میکردیم هیچی من به دوستم که اونم هفتادیه گفتم : آره این دهه هفتادیا اصلن آدم نیستن !
خیلی بچه های بدین ! خلاصه هر کی ی چیزی به دهه هفتادیا گفت !!!!!!!!!!!!!!!!!!
من 
دهه هفتادیا 
کارشناسیای هفتادی !!!!!
استادموووووووووووون !!!!

فرستنده : farzook

مامانم اومده میگه:فیسبوک چیه؟
میگم کی بت گفته؟
میگه دخترخاله هات.
میگم من نمی دونم برو از خودشون بپرس.
میگه اره فک کردی من نمی دونم فیسبوک همون اینترنته:|
اخه الان من چی بگم؟

فرستنده : alone again

ما کنار خونمون (دقیقا چسبیده به خونمون) کافینت داریم نصف بیشتر فک و فامیلامونم توی محله ی ما زندگی می کنن کافینت ما بین دو تا دانشگاس ، مشتری زیاد داریم ، اونوقت این فک و فامیله کج و کوله ی ما با چادر معمولی و دمپایی پلاستیکی پا میشن میان کافینت ، حالا این هیچی 
آخه من اون شلوار گل گلیاشونو کجای دلم بذارم
جلو ملت حیثیت واسه آدم نمیذارن

فرستنده : golnar

یه پسر عمو دارم تازه ترم اول دانشگاست
امروز اومده میگه یحیی اون دختره هس ک مانتو سفید پوشیده موهاشو رنگ کرده ریخته رو صورتش 
من میگم کدوم
میگه خیلی خوشگله
ینی نمیشناسیش
من:از کجا بشناسم
کی هست حالا
میگه همکلاسیمه
من=|
میگم خب ک چی حالا
میگه امروز مخشو زدم
میگم چطوری 
میگه بهش گفتم جزوتو بده
گفت الان کلاس دارم بعدشم باید برم بوشهر
من=|
در ادامه گفت دیگه مخشو زدم تمومه
فقط نمیدونم شمارمو چطوری بدم بهش
من ک از داشتن چنین فکو فامیلی ب خودم میبالم

فرستنده : yahya az pa dena

اقا این پسر خاله ی من خیلی حاضر جواب و پرو یه روز به خالم گفتم این پسرتو ادب کن گفت هر وقت تو با ادب شدی کل پسرای فامیل با ادب میشن
دیگه هیچی تو زندگیم اینقد قشنگ قانع نشدم

فرستنده : alim2

اقا پدرم زنگ زده میگه: بیا شرکتم کارت دارم منم رفتم منشیش میگه اصلا امروز نیومده زنگ زدم میگم کجای میگه خونم میگم چرا این کارو کردی میگه تا تو باشی از لیوان من اب نخوری
اینم از پدر انتقام جو من
میترسم بفهمه از مسواکش استفاده کردم چیکار میکنه

فرستنده : alim2

اقا پدرم حالش بد بود گفت منو ببر دکتر منم حاضر شدم گذاشتمش تو ماشینش خواستم حرکت کنم محکم زد پشت گردنم گفت فکردی مریضم حالیم نیس پیاده شد گفت با ماشین تو میریم من تازه بنزین کردم توش کثافط
اینم از پدر پسر دوست من

فرستنده : alim2

چند روز وقت نکردم برم دانشگاه بعد از ی هفته رفتم ی دختره تو کلاسمونه اومده جلوم با حالت عصبانیت بهم میگه معلوم هست کجای نمیشه ی خبری بدی واقعا که ایییییش
فک کنم از این به بعد باید از کل برو بچ دانشگاه اجازه ورود و خروج بگیرم:دی:

فرستنده : alim2

این یه داستان واقعیه!... مامانم از صبح تا شب توی خونه تنهاس. شب از سر کار اومدم خونه کنترل تلویزون ورداشتم-خداوکیلی هنوو کانال عوض نکردمااا... مامانم میگه :وااااای دوباره اومدی خونه... اگه گذاشتین من یه فیلمو درست ببینم؟
من:o-0خو لامصب تو روزا چیکا میکنی خب پ؟ .
هیچی دیگه ترسیدم آه مادر بگیردمون کنترلو آروم گذاشتم زمین

فرستنده : اتاق عمل

پــارسال عـــمم یه خرده اضــافه وزن داش, مـــامــــان خـــانومـــــه منـــــم ســـرش درد میکنـــــه واســــه زنــداداش بــازی! بهـــم گف: امیـــــر امشــب میـــریم خونه عمــت بهش بگــــو چـــاق شدی عمـــــه؟!
مــــن: بیخیـــال مــامــان مـــن چیــکا دارم؟!
آقا میـــره به ایمـــان میگـــه!
رفتیــــم خونشــون ایمـــان یه کــاره برگــــش گف: مـــامـــان بالاخــــره قـــرار شد مـــن بــگم عمــــه چــــاقـــه یـــا امیــــــر؟!
»»»» دیـــــریـــــرییییییییریـــــــن! ««««
مـــامـــان: ای بـــی تربیت! ایمــــان عمت کجــاش چـــاقـــــه؟!
عمــم: راس میگــــه فدات شم, ایمـــان عمــــه از خـــاله پریســــات که چـــاق تر نیستــــم؟! :(
مـــامـــانم: پریســــا کـــی چـــاقــــه؟! چشات بزرگنمـــایی داره گلــــممممم!
مـــامـــان طلبکــاریت تو حلقــــم!!! :دی
مـــامـــانٍ شیــطونٍ داریـــــــــــم؟!

فرستنده : امیر21

صبح از خواب بیدار شدم حاضر شم برم کلاس..
داداشمم بیدار کردم بره مدرسه ..
پاشده حاضر شه شلوارشو درآورد یکم به این ور و اوون ور نگاه کرد بعد نشست زل زد به یک جا !!
:|
هرچی بهش نگاه کردم دیدم انگار نه انگار !
رفتم بهش میگم چته ؟ پاشووو حاضر شو دیگه !
میگه هرجی فکر میکنم نمیدووونم میخواستم چیکار کنم! تو میدوونی ؟ داداش روان پریشه من دارم ؟! :| 
بمیرم برات داداشم

فرستنده : faribaam

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد