Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

فک و فامیله ما داریم آخه ؟ ( سری دوازدهم )

 


فک و فامیله داریم


بعد سالها داشتم واسه تجدید خاطره با مامان بزرگم منچ بازی می کردم !
۲ دست بردمش دست سوم کُری میخوندم واسش !
من : ننه پیر شدی ، گذشت اون زمون که منُ میبردی !
مامان بزرگم : پیر مادرزنته ، تو بزرگ شدی دیگه نمیتونم کلاه سرت بزارم ، بچگیا خرفت بودی گولت میزدم میبردمت
من 
مامان بزرگ 
اینا به کنار ، تا میخواستم مهره اشُ بزنم میگفت زورت به من پیرزن رسیده ؟
وقتی میزدم می گفت : وقتی نوه ام بهم رحم نمیکنه باید از بقیه چه توقعی داشته باشم ، خیلی نمک به حرومی !

فرستنده : hesabdar

دقت کردین وقتی با مامانتون دردودل میکنین خیلی وقتا بادقتو دلسوزی به حرفاتون گوش میده بعد دوسه روز بعد همونارو بر علیه تون استفاده میکنه!

فرستنده : fara

عاقا چند وقت پیش داشتم از مدرسه میومدم بعد توراه عمومو دیدم ازون مایه داراساi!i گفتم بچه ها من میرم عموم منوبرسونه خونه 
شمام بیاید خلاصه خدافظی کردم 
با ذوق وشوق رفتم بهش سلام دادم عموهه انگار اصلا منو ندید بلافاصله سوار ماشینش شد رفت هنگ کرده بودم بخدا دوستامم داشتن زمینو گاز میزدن حالا بیا اینا رو جمع کن 
چند روز بعدش خونه مادربزرگم بودیم دیدم زن عموم(زن هموم عمو ادم ضایع کن)داره میگه یاسر تعریف میکرد وایساده بودم گوشه خیابون بعد یه دختره ی جلف بی خانواده اومده بهم سلام داده دخترم بود دخترای قدیم خخخخخخخخخ خداییش عموه من دارم 0-o

فرستنده : سَحَر2

حوصله ام سر رفته بود گفتم یکم پسر عمه مو سرکار بزارم گوشی برداشتم گفتم الو سلام نادر مبارک باشه پسر عمه ی ما هم از همه جابی خبر گفت چی مبارکه؟گفتم که: توی بانک0(نمی گم تبلیغ نشه)برنده ماشین 206 شدی دیگه مارو تحویل نمگیری هنوز حرفم تموم نشده بود که دیدم داره عین برق گرفته ها بالا پایین می پره منم حسابی خر کیف شدم بعد از نیم ساعت زنگ زده می گه رزیتا من که اصلا تو این بانک حساب ندارم/من خوشحال:)))) پسرعمه ی ساده لوح بنده:(((آخه این پسر عمه است ما داریم؟

فرستنده : رزیتا

اسم داییم علیه بچه که بوده کل جماعت فامیل بهش میگفتن علی کوچولو.
بعد که یه خرده بزرگ شده دیدن دیگه کوچولو نیس از اون به بعد بهش گفتن علی کوچولویی که بزرگ شده!
الانم دیگه 27 سالشه مهندسم شده و کل فامیل (علی کوچولویی که بزرگ شده و مهندس شده) صداش میکنن!!!

فرستنده : pardis-G

دیروز تو کلاس فیزیک استاد داشت یه مسئله ای رو حل میکرد که من متوجه شدم یه قسمتی رو اشتباه محاسبه کرده. آقا اومدم بگم استاد محاسبتون غلط بوده، گفتم استاد ببخشید شما غلط کردین!!!!!
من :ا
استاد :{ا
بچه ها :))))
مسئله :))))
خلاصه الانم که در خدمتتونم حذف شدم!
استاد بی جنبست داریم؟! خب یه لحظه حرف تو دهنم نچرخید دیگه... چیکا کنم خو؟!

فرستنده : Cute Boy

نشسته بودم یهو مامانم از آشپزخونه اومد بی مقدمه شروع کرد درباره فلفل صحبت کردن که : میدونستی فلفل لاغر میکنه و ضد سرطانه ؟ بعد نشست دو ساعت از خاطرات گذشتش و غذاهای خوشمزه و پر فلفل عمه اش حرف زد …
آخرش معلوم شد فلفل از دستش در رفته ، ریخته تو شام !!!
ینی همچین مامان توجیه کننده ای دارم من !

فرستنده : okaee

صب از خونه زدم بیرون دیدم گوشیم نیست ، از یه بنده خدایی گوشی گرفتم زنگ زدم خونه پرسیدم گوشی من تو خونه ست ؟
گفتن حالا میگردیم خبر میدیم …
یهو دیدم گوشیم داره از اعماق کیفم زنگ میخوره ، پیداش کردم دیدم از خونه زنگ میزنن !
میگم : بله ؟
میگن : الو سلام ؛ میگماااا گوشیت تو خونه نیستااا ؛ بگرد پیداش کن …

فرستنده : okaee

پســـر عمــم زنگ زده با یه لحـــنٍ خاصی میگه: کثـــافت! آشــغال ! مرتیـــکه فک نمی کــــردم همچـــی آدمی باشـــی! من بهت اعتمـــاد کردم!
مـــن: یا اباالفـــضل! چتـــه؟؟ بستـــی به رگبـــار!چی شده؟ مگه چیـــکارت کـــردم؟؟
پســـرعمـــم: تو غلط کـــردی بلبـــل زبونی ام می کنــــی واس مـــن؟؟؟ 
مـــن: حداقل بگـــو بدونم چتــــه؟ :(
پســـرعمـــم: امیـــرجان تویی داداش؟ :-* به خدا فک کـــردم پســـرخالـــمه!!!!
مـــن:-/ دمت گــرم دیگه هرچی اَ دهنت دراومـــد به ما گفتی! خدا به دادٍ پســـرخالــت برسه:|
پســرداییم: نوکــــرتم ! ببخشیـــد جونٍ امیــــر حواس مـــواس تعطیـــل:")
مـــن: اوکــــــی!!
1ساعت نگـــذشته اس داده با این مضمــــون:
" فلان فلان شده! گــوشیتو خامـــوش می کنی واس مـــن؟؟ واســا یــَک حالی ازت بگیــــرم داشتــــه باش! نکبـــت گوشــیتو روشن کــــردی بهم بزنگ !!! "
مـــن:O 
پســـرعمــم اس داده: به جــــونٍ امیــــر! نمی دونم چـــرا امـــرو خوش کــــردم به تو فحش بدم! همش میـــاد واس تو!!!! ببخشیــــد هه :) نکنه تو این کارُ با مــن کـــردی؟؟؟ حتمــاً یه حکمتــــی تو کاره؟؟! اعتـــراف کن! چـــرا این کارُ با مـــن کردی؟؟
آخـــه این چه وضعیــــته؟ چــــه بدبختـــیه؟؟؟ یه آدمـــه سالم دور و بــرمون نیس همـــه گیـــجن! :(
پســــرعمه اس دارم مـــن؟؟؟؟؟؟؟؟

فرستنده : امیر21

خواهرم اومده منم داشتم  khosh-khandeh میخوندم طبق معمول:)
میگه: بزن ببینم داش امیرمون چی گذاشته؟
من: امیر کیه؟
خواهرم: خاک برسرت! امیـــــــــــــــــر21 ...
من: پسته جدید نذاشته!
خواهرم: غلط کردی پاشو برو ببینم ! آقا همه صفحه هارو جوییده میگه مگه من امتحان ندارم چرا از اول نمی گی نذاشته؟
من: خره گفتم!
خواهرم: به توچه اصن من می خوام چن بار پستاشو بخونم! غیرتی شدی واسه من؟
من: برو بابا خدا شفات بده!
خواهرم: حق نداری پستای امیرو بخونی! افتاد؟؟
من:O
خواهره دارم من؟ ؟

فرستنده : ســـامـــان D: 23

یکی از فانتزیام اینه که بازیکن تعویضی فوتبال که میخواد بیاد داخل زمین اولش که داره با سرعت میاد با قدرت تمام با صورت بخوره زمین
آی حال میده

فرستنده : Tata

عاقا دیروز داییمو توخیابون دیدم بایه دختره دیدم (دایی 18سالشه) شیطان درونم بیدار شد رفتم جلو به داییه گفتم فلانی ازتوانتظار نداشتم تو بمن قول داداه بودیو ازینجور چرتو پرتا بیچاره دایی شده بوداین0-oدختره رو که اصلا نگو چنان خشمگین شده بود گفتم الان میزنه میکشتمون هیچی دیگه منم بلافاصله صحنه واقعه رو ترک کردم اق داییم باهام نمیحرفه ههههههههههههه همچین خواهرزاده ایما

فرستنده : سَحَر2

عاقا اگه دروغ بگم انگشت کوچیکم گیر کنه به در!!!
اول دبیرستان بودیم اولین روز کلاس بود معلم شیمی مون اومد تو یکی از بچه ها همون اول یه تیکه ریز اومد
عاقا معلم اومد این و بد لگد کش کرد انداخت بیرون!!!
حالا آخرای سال از طرف عذر خاهی میکنه میگه میخواستم گربه رو دم حجله بکشم!!!
خو معلم عزیز تو با این کارت یوز پلنگم تیکه تیکه کردی!!!
معلم بود ما داشتیم
خخخخخخخخخخخخخ

فرستنده : Ahmad 21

امروز بعد کلاس رفتم یکم تخمه بخرم گفتم کیلو چنده گفت 7 تومن!!! بهش میگم چقدر گرون شده میگه قیمت دلار رفته بالا
خوب فرشنده ی عزیز دلار چه ربطی به تخمه داره؟:|:|:|

فرستنده : -_-mostafa-_-

دیشب رفتم پیش بابام بهش گفتم:بابای خوبم ,گلم,قربونت برم! یهو گفت باز پی میخوای؟ خوب پدر گلم وایسا حرفمو کامل بزنم شاید چیزی نخوام
پدره ما داریم؟!!:|

فرستنده : -_-mostafa-_-

فک و فامیله داریم


مردم فامیل دارن مام فامیل داریم پسر داییم بعد اندی سال پیام داده؛گاهی باید نباشی...تابفهمی نبودنت واسه کی مهمه!؟ انوقته که میفهمی......باید همیشه نباشی چون واسه هیشکی مهم نیستی برو بمیر!!
فک و فامیله داریم نه خداییش؟

فرستنده : alikocholo75

وقتی 5 سالم بود رفتیم مسافرت شمال.
تو راه پی پی داشتم واسه همینم بابام کناره جاده زد کنار. تا یه گوشه کارمو انجام بدم.
کارمو که انجام دادم بابام رو پی پی خاک ریخت.
منم زدم زیره گریه که چرا رو پی پی خاک ریختی. من پی پی هامو تنها نمیذارم. بابامم واسه اینکه اروم بشم بهم قول داد که برگشتنا پی پی هامو بر میداریم می بریم خونه.
الان به خودتون امید وار شدین؟!!!
:)

فرستنده : سینا مشهد

اهای شماهایی که ازدست دهه هشتادیا مینالید!پسمن ازدست این داداش دهه نودی چی بکشم!!!!!!!!!!!!!گودزیلاااااااااااااااست این!هروقت من میام سراغ کامپیوتراین میاد میشینه موسروگازمیزنه بنابراین بایدبرای دفاع ازکامپیوترزمان هایی که خوابه بیام حالا وقتی میخوابه تامن میام کامپیوترروروشن کنم بیدارمیشه مشکلشم با khosh-khandehه تامیام تو khosh-khandeh شروع میکنه گریه کردن حالا شما بگید من ازدست این دراکولااااااااا چه کارکنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

فرستنده : پانیذ13

صبح نشستیم با پدرم داریم صبحانه میخوریم
کنایه از اینکه میل ندارم میگم
» از گلوم پایین نمیره «
بابام میگه : » احتمالا تو گلوت ترافیک شده ، ھمین روزاس که بمیری .... «
من :|
بابام :)))))))
مشاور خانواده :o

فرستنده : vahid_2213

شـــوهــــر خـــالـــم یـــه مـــرد ابــداع گــرهٍ ایـــقد !! فـــرق گـــوجـــه رو با خـــرمالـــو نـــمیـــفـــهـــمـــه 
پــاشـــده بــا خـــرمـــالـــو املـــت درســـت کـــرده
فک و فاملین اخه؟؟؟

فرستنده : ferfere

چند شب پیش شبکه تهران مسابقه اشپزی بود طرف توی خورشت الو اسفناج لپه ریخت فرداش مادر منم یاد گرفت به جای اینکه توی خورشت الو اسفناج لپه بریزه توی قورمه سبزی لپه ریخت داد به من
منم که از لپه بدم میاد نخوردم بعدش هم رفتم چیپس و ماست خوردم:|
حالا مادرم هر روز تو سرم میزنه:|
چهره ی من در اون روز :(
چهره ی مادرم :)
سازمان حفاظت از کودکان بی سرپناه :(

فرستنده : AlirezA21

اقا من یه غلطی کردم رفتم کلاس زبان اسم نوشتم هنوز یه ماه نشده پدرم هرچی اخباره خارجی هست و میگه باید واسم ترجمه کنی
مادرمم میره روزنامه خارجی میخره میگه واسم بخون 
ااقاا همین کارارو میکنن من پیشرفت نمیکنم منم رفتم کلاسامو کنسل کردم راحت به قول این خانما مهرم حلال جونم ازاد;-)

فرستنده : alim2

امروز سر کلاس یودم دیدم بابام زنگ میزنه بهم، گفتم نکنه اتفاقی افتاده!
رفتم بیرون جواب دادم دیدم نه سلامی نه علیکی میگه: من الآن جلسه م بعدا تماس میگیرم!
اخه من چی بگم؟؟؟؟

فرستنده : مهدی...

بــابــابـــزرگم اومـــده تو اتــاقم منـــم داشتـــم درس می خـــوندم! میگــه: مـــزاحم نیستــــم؟؟؟
مــن: عـــه! این حـــرفا چیـــه بفـــرمایید تو بغـــلم!
بـــابـــاجون صداشـــو مثٍ دخـــترا میکنه میگه: وااااای مـــن هُل شدم! آخـــه پســـر خوشگــل می بینـــم غش می کنــــم!!
مـــن: خخخخخخ! بـــابـــاجونــمو ببینی چی میگـــی؟؟؟ اووووه! مــامــانی رو هـــوا میزنتـــش:)
بــابــاجون: هـــعی جوونــــی!!! آقـــا یهو نیگـــا سه تارم کـــرده میگـــه: امیــــر بی معـــرفت اینُ کی خــریدی؟؟؟
مـــن: ( یا امـــامٍ هشتــــم) 2ســـاله دارمـــش!
بـــابـــا جون: پَ چـــرا من نیــدم؟؟ (بـــرش داش!) اون گیـــتارتو که زدم نفـــله کـــردم کوش؟؟؟
مـــن: به جــونٍ ایمـــان کلی دادم تعمیـــرش کــردن!! 
بـــابـــاجون: فـــدا ســـرم!! بیـــا با این واست بــزنم کیـــف کن! تو شــادمهـــر درٍ پیـــت می خـــونی مـــن فـــروغی بینــم کی بهـــتر میخـــونه!
مـــن: تورو قــــرآن نــــه!!! (کـــو گـــوشٍ شنــــوا؟)
اَ پســـش بر نیــومدم اومـــدم پیـــشٍ مـــامـــانی میگـــم: شـــوورت میخــواد سه تارمـــو ســرویس کنه!
آقـــا مـــامـــانی اومـــده: آهــای پیـــرمـــرد!!! فـــرهادٍ کــوه کــن (اسمـــه بابا جونـــم) چیـــکا به وســایلٍ بچـــم داری؟؟؟
بــابــاجون: ای امیــــر بی ادب!!!! چقــد تو بچـــه ننــه ایی! بیـــا بــابــا نخـــواستیـــم! تازشـــم خـــانومی داره به مـــن میگـــه شـــادمــهر بخـــون دختـــرا دوس دارن! رو هـــوا می زننـــت! مـــامـــانی رو ولش کن!
مــــن: چــــــــــــــــــــــــــــــــــی؟؟؟؟؟؟
مـــامـــانی: باشه! امیــــر دستــت درد نکنــــه بعد به مـــامـــانم میگـــه: ماشالا به گل پســـــرت!!!! امیــــر دیگه با مـــن حــرف نـــزن ؛(
مــــن: چـــاخان می ....
مــامـــانی: هیچی نگــــو :|
بــابــاجون P:
مـــن:-@
بـــابـــابزرگــــه دارم مـــــــــن؟؟؟ هعـــی خـــدا!!!

فرستنده : امیر21

کاملا واقعی ... آیا برای شما هم اتفاق افتاده؟؟؟؟؟؟
امروز سرکار داشتم ناهار میخوردم ... از سلیقه مامانم در حیــــــرتم ... وسطای غذا احساس کردم یه چیز خورد به قاشقم برنجو زدم کنار دیدم ... 
به نظرتون چی دیده باشم خوبه ...
میــــــــــخ ... 
یعنی مامانم موقع غذا درست کردن میخ به اون بزرگی رو ندیده بود . داشتم جووون مرگ میشدم به خدا . (البته جا داره بگم مامانم خیلی با سلیقه اس حالا جای بخشش داره چون بار اولش بوده)

فرستنده : SARA

دختر خالم از خارج اومده خونمون.من میخواستم خودی نشون بدم جلوش به پسر عموم(بلد نیست ps3 رو روشن کنه(گفتم بیا ps2013شرطی هر کس باخت باید بدون لباس بپره تو استخر.بخدا فکر میکردم 20-0میبرم.باور کنید 3-0باختم.!!!!!مجبور شدم بپرم تو آب و جلو همه ضایع شدم
هدفم از گفتن کلماتی مثل خارج ps3 استخر این بود که بگم آره داداش ما هم.پولداریم

فرستنده : viper

آقـــا مـــا غلط کـــردیم رفتیــــم خـــونه با پســــرعموم قـــرار شد بـــریم جایی!
هیچـــی رفتیـــم داخــــل نه کیـــان کچـــل بود نه عـــموم نه زن عمــــوم!!!! تنهـــا که بود؟؟؟؟ پســـرعمو کــوشولوم (4/5ســاله) و دختــــرعمو! آقـــا اَ اینـــا اصــرار که بیــا تو مــنم نمیخـــواستم بـــرم ولی خـــو دیگــه چی میشـــد کـــرد هــوا بس ناجـــوانمردانه یـــخ بود!
یکـــم که نیشستـــیم گفتـــم: تــرنم , این داداشٍ کچــلت مــارو گـــرفته هااااا ؟؟ من کار دارم!!!!
یهـــو پســـرعمو کـــوچیکم: داداشـــی اشـــدال ندالـــه ما انقــد تولو دوشــت دالیــــم! مخشـــوشاً آجیــــم!!!!
مـــن o: منـــم دوست دارم یخمــــک ( خدا شاهده منظـــورم به خـــودٍ پســـرعموم بــودش) !
یهـــو دختـــرعموم خجـــالت کشید ســـرشو انـــداخ پاییـــن گف امیـــــر، منـــم خیـــلی دوست دارمممم بخـــدا شب و روزم شـــدی! من خیـــلی وختـــه عاشقتــــم, منتـــظر بودم خــودت بیـــای جـــلو ! مـــن همش فک می کـــردم دختـــرداییتُ دوس داری! می دونم اونم دوست داره ولی مـــن ...
آقـــا چنان یکـــه ای خـــوردم که بیـــا وببیــــن! 
گفتـــم: تـــرنم تو مثٍ خـــواهـــرٍ من می مـــونی کچـــل! عــــه! این حـــرفا نبـــوداااااا؟؟
تـــرنم: امیــــر من می خـــوامت بخــــدا اگه بـــری با دختـــرعمه سحــر عـــروسی کنـــی میمیــــرم!!!
مـــن: چی داری می گــــی؟؟؟؟ تاحالا دختـــرداییـــم بود حالا دختــــرعمـــم؟؟؟
تــــرنم: آخـــه اونم تورو میخـــواد! فک نکن نمیــدونم اون دختـــرخاله دیـــوونه هـــاتم تو رو میخــــوان!!!!!
مـــنم قــاطی کـــردم برم بیــــرون! 
میگـــه: امیــــر نه جـــلو بچه نه!!!!
به جـــونٍ خودم ترکیـــدم اَ خنـــده! فک کـــرد میخـــوام بگیـــرمش تو بغـــلم! :) ههههههههه!
فک وفـــامیله دارم مــــن؟؟؟
بـــابـــا نخنـــد و خـــونســـرد باش آوریـــن ناز پســـر:)

فرستنده : امیر21

یعنی اون شهاب سنگ ماهایا تو حلقم اگه دروغ بگم
بابام دهه چهلیه ب قرآن یعنی 70تا دهه هشتادی رو میزاره تو جیبش.وقتی بابام تو یه مجلسه دهه هشتادی وجود نداره حرف بزنه خدایه تیکه انداختنه:-D

فرستنده : viper

عاغا امروز معلم خصوصیم(همون معلم مدرسمونه)اومده بود خونمون اولا که تا اومد گفت گشنمه ما هم رفتیم براش غذا اوردیم بعد گفت تشنمه،آب پرتغال اوردیم بعد گفت میوه ندارین؟!!رفتم اوردم.بعد 45دیقه که خورد گفت ربع ساعت بیشتر وقت ندارم بگو کجا مشکل داری.
منم گفتم...بعد با حالت ناراحتی گفت و من اینا رو که تو کلاس توضیح دادم!!!!!!!!!!!!و رفت.
خدا شاهده ساعت 50هزار تومن میگیره.
معلمه ما داریم؟؟؟

فرستنده : viper

چه جالب.امروز بچه فامیلمون با مامانش خونمون بودن بچه هه 5سالشه اونروز خیلی بهونه میگرفت مامانش میگه الهی شاید بچم عاشقه یکی از دختر های مهد شده!!!!!!!
اینجانب که الان خدمتتون هستم الان ب مامیم بگم با یه دختر حرف زدم ...م میکنه:-)

فرستنده : viper

 


فک و فامیله داریم


3ساعت نازل بنزینو تو باک میتکونی بعد تا درمیاری یه قطره میچکه خو بمیری لیتری 700 دارم پولتو میدم

فرستنده : alireza aye

نمیدونم چه حکمیه تا ازدواج میکنی دخترای خوشکل مشکل از درودیوار جلوت سبز میشن..مسئولین لدفا ی فکری کنن.

فرستنده : alireza aye

مــن یـه دخــتر خــاله دارم 19 ســالشــه تازه شــوهــر کــرده و الان 5 ماهــه حامـلــســت .
امــروز بـا گــریه و زاری زنــگ زده کــه مـامــان مــن داشتــم آلوچــه مـی خــوردم هســتشــو قــورت دادم الانه کــه بچــم خفــه شــــه !!!!!!!! 
حالا جالــب اینــجاســت مــامـانش کــه خــالــه ی بنــده باشـــه بهــش گفـــته : 
نتــرس عــزیــزم اون کــه هســـته رو نمــیخــوره مــزه مـــزه میکـــنه و میــمکـــه !!!!!!!!! 
الانــم برا مــادرم تعــریف مــی کرد منــم مــی شنیـــــدم و درو دیـــوارو گــاز میــــزدم از فرط شنگـــولــی :دی
فک و فامیله داریـــــــــــــم؟؟؟؟؟؟

فرستنده : shey2nak

با خانواده رفته بودیم مرکز خرید....بعد یه زن و شوهری با یه گودزیلا تشریف آورده بودن...این گودزیلا کوچولو یه کم پش فعالیم داشت(چه شود.....)هی جیغ و داد می کرد مامانش زد توی گوشش!یعنی شوهر یه لگدی زد به این خانمه که هادی ساعی تو عمرش نزده بود،که چرا تو دختر منو زدی؟!!!!!!!! بعد دست دخترشو گرفت برد توی عروسک فورشی گفت بابا چی می خوای!؟!حالا ننه ی ما،مارو می زد باباهه یه کاسه تخمه میاورد می شکست انگار می خواست کشتی کج نگاه کنه!مردم فک و فامیل دارن؟نسل سوخته ایم واقعاً!

فرستنده : mahshid

آقا یه روز صبح زود هنوز خواب بودم یکی از بچه های دانشگاه زنگ زدمنم حال نداشتم گوشی بکذارم روی گوشم زدم بلند گو.
گفت که ساعت هفت کلاس داریم یعنی هفت جدید یاقدیم؟.بعد ازعید بودخوب.
گفتم جدیددیگه. 
گفت یعنی هشت برم؟
گفتم نه همون هفت برو
دوباره گفت:هفت قدیم یاجدید؟
گفتم ساعت شش دیگه
گفت شش قدیم یاجدید؟
گفتم هروقت کلاس داشتیم نیم ساعت قبلش خبر میدم.
بلند شدم دیدم برادرم(سیاوش عضو  khosh-khandeh هم هست)نصف قالی خورده.از یه ورزش صبحگاهی ادم بیشترسرحال کرد.
بعد زنگ زدم که نیم ساعت دیگه کلاس داریم گفت من صبحی زود اومدم دانشگاه کلاس لغو شده.
اونموقع تحریم هم نبودیم
اصغرو هم پسر خوبی بود گیر نمیداد
نمیدونم چی شده بود

فرستنده : 13400

پسر داییم داشت تعریف میکرد:
آره.با سحر (زنشه) رفتم رستوران.حالا دستشوییم گرفته رفتم دستشویی.بیرون که اومدم دیدم یه خانومی اومده..بعد من هی نگاش میکنم (که ینی اینجا مردانه چرا اومده) از یه طرفم خندم گرفته..اونم انگار خوشش اومده باشه، هی میخندید..
من:0
اومدم بیرون دیدم همه دارن منو مینـِـگـَـرَن!بعد یک آن فهمیدم رفتم دستشویی زنانه.مردم همچی انگار پیت بول رو جلوشون دیدن!!:)))
سحـ رم هی میگفت اون دختره چرا میخندید؟تو رو از کجا میشناخت؟چرا میشناخت؟
حالا مگه ول میکرد..!
بعد تعریف این موضوع عین چی آ میخنده!
پسـ ردایی ِ داریم؟!!
من:))))))))))))
حال کردین همه شاد شدن؟!به امید آینده ای قشنگ!:)))))))))))))

فرستنده : elahetiri

شیش ماهه یه بسته خلال دندون گرفتیم تموم نمیشه.!
دیروز پشت سره مامان بودم متوجه حضور من نبود دیدم ازقوطی خلال کشیداستفاده کرد کشید روفرش گذاشت توقوطیش!!!
میگم مامی چه کاریه أه أه أه
مامی: گاله روببند نسناس گرون شده صرفه جویی میکنم
شم اقتصادیت توحلقم
خوبه خمیر دندون قوطی ای نیست

فرستنده : NET DEVIL

عاغا ما سوم ابتدایی بودیم،یه مسابقه ای بود،یه صفحه سوال داشت جواب میدادیم ، اونایی
که جواباشون درست بود قرعه کشی میشد،خلاصه زد ما یه خودکار( از اون خوباش)برنده شدیم. 
عاغا این ناظممون وقتی که میخواست جایزمونو بده،خودکار خودشو با خودکاری که من برده بودم عوض کرد،خودکار خودشو به من داد!!!
آخه من چی بگم!!؟
من((((((
نازم مدرسمون(((((
سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان(((((

فرستنده : Sajjad 7

پسرعموم یه مغازه داره که توش خدمات کامپیوتری (مثل کپی، پرینت، اسکن، تایپ، رایت سی دی و...) انجام میده. حالا ببینین دستگاه هاش چطوری کار میکنن؟!
دستگاه فتوکپیش باید بعد از هر برگی که کپی میکنه یه ضربه به بغلش بخوره که برگه ی بعدیو کپی کنه وگرنه همونجوری گیر میکنه و کار نمیکنه. دستگاه اسکنش هم یه چیز تو همین مایه هاست فقط ضربه ای نیست. باید بعد از هر اسکن یه بار کابل اتصال به کیس کامپیوترش رو بکنی و دوباره وصل کنی. واسه تایپ هم بعضی حروف کیبوردش کار نمیکنن که برای اون هم از کیبورد که روی دسکتاپ هست استفاده میکنه (On Screen Keyboard). سی دی های خامش هم چون دیگه رو میز کامپیوترش جا نبود بالای قفسه هان. پرینترش هم نمیدونم چی توشه که هر برگی که چاپ میکنه یا کلی مچاله میشه یا پاره! خلاصه این پسرعموی ما از وفتی این مغازه رو زده، انقد به این و اون مشت و لگد و ضربه زده و از بس از نردبون بالا رفته که سی دی خام بگیره حسابی هیکلش رو فرم اومده!
فک و فامیله داریم؟!

فرستنده : Cute Boy

امــروز مــامــی بــرای نهــار مــرغ ســالــم گــذاشــته بـود تــو فــر
بعــد بــرا اینــکه خــلاقـیـتــش رو بــه رخ بـکــشــه یــه چنــدتــایــی گنــجــیشـک هــم گــذاشتــه بــود کنــارش کــه هــم زمــان پخــته شــه!!!! هــه
یــه گـنـجــشــک هــم گــذاشــته بـود تــو شیــکم مــرغــه کــه همچـــی نایس شــه 
حلاصه اینــکه نـشـســتیم ســر سـفــره
غــذا رو آوردن
مــا هــم مشـغول شــدیم
خواهـــر کوچولــوم قاشــق رو زد تــو سینــه مــرغـه یوهــویی کنــجشـکه تــوی شیـکــم مــرغه پــرید بیــرون
چنــان جیــــــــــــــــــــغی زد کـه یه زمــین لــرزه اوووف ریشـــری اومــدا
بهــش میـگم چــته ؟
میگــه نیـگاکــن ایــن ملغه بدبخت جـوجــه داشــته تو شیکمش
بـد موقــع سـرشــو بلــیدن جـوجــش تــو شیکـــمش مُــــــــرده
(((جهــت اطلاع دوســـتان مـــــــــرغ تخــم گــذاره )))
هیچـــــی دیـگـــه از ظـهــر دارم تیــکه هــای سفـــره رو کــه گــاز زده بــودم از لای دنــدونــام در میـــارم :)
فک و فامیله داریــــــــــــم؟؟؟؟؟

فرستنده : shey2nak

امروز یه شماره ی ناشناس به گوشیم زنگ زد. جواب دادم گفتم بله بفرمایید. یهو یه دختره پشت خط گفت خیلی بیشعوری! کثافت آشغال . . . !
بعدشم قطع کرد.
اصلا نمیدونم کی بود!
دخترای روان پریشه داریم تو مملکت؟!!!

فرستنده : Cute Boy

عاقا ما یه شوهرخاله داریم یکم شیرین میزنه ! با دخترخالم(دهه هشتادی)توی خونه بودن که یه مشتری اومد برای خرید خونشون
مشتری : واسه چی میخواین خونتون رو بفروشین؟
شوهرخالم درکمال صداقت : والا سروصدا دیوونمون کرده!!! حالا جالب اینجاست که اطراف خونشون خر هم پر نمیزنه!
دهه هشتادی: |
مشتری :))))))))))))))
فک وفامیل بعد از شنیدن سوتی :)))))))))))

فرستنده : tedi

اقا از کلاس امدم گفتم سر راه برم موهامو درست کنم خیر سرم تنوع شه
دیدم عمم اینا امدن 
من:سلام
10نفر در منزل :)))))))
من:جواب سلام واجب؟!ها
دختر عمم اومده دستمو گرفته (تازه فهمیدم دوسم داره) میگه عزیزم خوش تیپ شدی!
بابام:شبیه جوجه تیغی شدی :)))))))))))
همه هم تایید کردن 
که دختر عمم :هر کی عزیز دلمو مسخر کنه با من طرفه
کل جمع :| 
مامانم هم همایت کرد ولی دمش گرم
دختر عمه ی عاشق عصبانی دارم من!

فرستنده : Mig Mig

داییم خیلی خر پوله لامصب. یه ماشین خریده 120 میلیون... باور کنین از دیروز که فهمیدم چشام از کاسه دراومده.منتظره یه فرصتم برم روش خط بندازم. فک و فامیله دایی ما داره آخه؟

فرستنده : بی نام

دیروز همه تو خونه نشسته بودیم منم داشتم اس ام اس میدادم یهو عطسه ام گرفت همه برگشتن سمت گ وشی من ، منم با نیش باز در حالیکه داشتم ال سی دی گوشیمو با دستمال پاک می کردم گفتم نترسید بابا گوشیم ضد ابه یهو بابام گفت حالا چون ضد ابه با خودت ببر دستشویی ، خوب پر ویروس شد اه جلو دهنتو بگیر هیچی دیگه ضایع شدم رفتم تو اتاق حالا بنظر شما لج کنم گوشیمو ببرم دستشویی :d

فرستنده : atish pare

فک و فامیله داریم


این همه برای GF مون اس ام اس عاشقانه میفرستیم.بعد یه قرن جواب داده:
فرستنده:من
دلیل:محبت
هدف:خوشنودیت
نیجه:22تومان ضرر فقط به خاطر تو
من:)))
جی اف:((!
سامسونگ:$$!
هیچ کس تنها نیست همراه اول:؟؟؟؟؟؟
سازمان ملی حمایت از کار و امور اجتماعی:>>>
جی افه ما داریم؟

فرستنده : Heart Break Kid

بچم یاد گرفته میاد کامپیوترو روشن میکنه الکی دکمه های کیبوردو میزنه و یه چن تا برنامه باز میکنه :l
فک کنم چن وقت دیگه میاد سوتیا من و فامیلو میذاره تو خوش خنده   :l

فرستنده : smj13سید مصطفی

یه پسر عمو دارم رفته بدنسازی هیکلش مث گوریل شده:)
آقا اینو هر وقت من میبینم در همه فصول یه تاپ چسبون پوشیده و همیشه هم میگه خیلی هوا خوبه:l
مخصوصا تو زمستون که خیلی اصرار داره اصن سردش نیست:l
نمیدونم همه بدنسازا همینطورن؟!!!

فرستنده : smj13سید مصطفی

آبجـــی کــوچـیـکـم ســالــی دوازده مــاه تحــویـلـم نمـیـگیــره.
اومــده میــگــه داداشـــی جـون، چقــد دوســم دالـــی؟
مــن: خعــلی جـــوجـــو :*
آجــیـم : یعنـــی چقــد؟؟؟؟
مـــن :اوووف خـعـلی (100000 هـــزار تــا فدات شــم)
آجـــیم : مـنــو بیـشــتر دوس دالــی از همــه چـی دگــــه؟
مــن : آره عــزیــزم
اجــیم : از هَمـــه دختـــرا حتــــی ؟؟؟؟
مـــن : اوهــــوم لــــیدی کوشــــولو 
هیچـــی دیگــه پــُرو جســد تیکــه تیکــه شـــده گوشیــمو گــذاشــت جـلوم رفتــــ !!!
من :| همچنـــان من :| و بــاز هم مـــن :|
فک و فامیله داریـــــــــــم؟؟؟؟

فرستنده : Shey2nak

تـازه بـا یــه دختر آشنـــا شــده بودم :)
بـش زنـگـ زدم تــا تلـفــن رو بــرداشــتـ هـُـول کــردم قطــع کــردم , زدم تو سَـــر خودم تو دلم زمـــزمــه میکـــردم : خاکــ تو ســرت مــانــی (شاسکول) . پســـر مـَــرد بــاش بعـدم اومـَـدم تـو آینــه بــاز کــُــل حــرفــایــی کــه آمــاده کــَرده بــودمُ یــه بــار بــه خــودم گفــتــم!!!!!
رفتــم تـِکــرار گوشـیو زدم (گوشـــی خونــــه)
تا گوشـیو بَرداشــتـ گفــتــم: ببــیـن عـزیــزم , مــَن خیلــی دوســتــ دارم, بــی تو نمیتــونم زندگـی کنم , مــن میخوامـ فقط با تـو باشــم تو بهتــرین دخــی دنیایـــی
اون روز کــه دمِ مدرستــون شماره دادمت و تــو بــرداشتــی داشتم از خوشحالـــی بال بال میــزدم :) 
حـــرفامو تُنـــد تُنـــد زدمو اَصنـــم منتظـــر جَوابــ نموندم گـُفتم : بآآآآی گلــم م م م
یهـو بـابـام از اونــوَر خــط مـیگــه: قــَط نکــن شــازده, اول از مــامــانــتــ بپـــرس گُــفت پــُودر ماشینی بگیـــرم یــا دَستــی؟؟؟؟؟؟
بَعـــدم بــرو ســاکتـــو جـَــم کــن , شَبــ اُومـــدم خـونه تــو نباشـــی در ضِمــن خــاک تــو سـَـرت کُنـَن واســه پَـنـش تومــن شــارژ از تلفــُـنــه خــونــه زنــگــ زدی ؟؟؟؟؟
فک وفــامیــله دآریــــــــــم؟؟؟؟؟

فرستنده : Shey2nak

سالگرد فوت بابابزرگم بود رفته بودیم شهرش اونجا قبرش بود منم با پسر عمم میحرفیدیم بعد اون رفت دسشویی منم رفتم یه گوشه اون جا یه جوب هم بود داشتم با گوشیم کار می کردم بعد رفتم این ور
گووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووومب
پسر عموهای دهه هشتادیم توی جوب تشریف داشتن 
قرار گذاشتن منو بندازن خودشون افتادم 
آی حال کردم آی حال کردم 
اگه خواستین سر کروکدیل های فامیل شما هم این بلا بیاد لایک بزنین ببینم چندنفرن

فرستنده : 30NA

رفتــم پهــلو دایـی م ﺩﯾــﺪﻡ ﭘَﮑــﺮﻩ !ﺑـﺶ ﮔُﻔــﺘﻢ.دایی جون ﭼـِﺘــﻪ ؟
دایـیــم : ﺟـَـﻮﺍﺏ ﺳُــﻮﻧﻮﮔــﺮﺍﻓــﯽ ﺯَﻧــﻢ ﺍﻭﻣــﺪﻩ
من : ﺧــوو ؟
دایـیــم : ﺑﭽــﻪ ﺩُﺧـﺘــﺮﻩ .
مــن : ﺍﯾــﻦ ﮐـﻪ ﻧــﺎﺭﺍﺣﺘــﯽ ﻧــﺪﺍﺭﻩ دایــــــی جون ;)
دایـیــم: ﺩﺧﺘﺮ ﺩﺭﺩﺳـــﺮﻩ
مــن : عـــــه بـرا چــیییییییی؟
دایـیــم: ﺣـﺎﻻ جهــیزیه و ایناش کــه هیچ !!!
اینــم بمــاند ﯾﻪ ﺭﻭﺯﯼ ﯾــه بچــه سوســول تولــه سگ (ولــوم صــدا پایین : مثــ تــــو ) ﺩِﻟﺸــﻮ ﻣﯿﺸــﮑﻮﻧــﻪ ﻭ ﺍﯾـﻨـﺎ هَــمه بــه کــنار!!!!!
ﭘــﺎﺭﮎ ﺩﻭﺑــﻠﻮﺷـــﻮ ﭼﯿــﮑﺎﺭ ﮐُﻨـــــﻢ؟ :( 
دایی ِ آینــــده نِگـــَـره دارییــــــــــم ؟؟؟؟؟

فرستنده : Shey2nak

یکی از دخترای فامیل فوق دیپلم بهداشت نا کجا آباد قبول شده الان ترم سومه. اونوقت هر کجا میشینه کلی افاضات میکنه در مورد بهداشت و این جور چیزا. اومده بودن خونه ی ما موقع غذا برگشته میگه: این چه ماستیه؟ میگم: سون. میگه: از این ماست نگیرید. من تحقیق کردم از پودر بچه تهیه میشه!!! یه چند لحظه همه با تعجب نگاش کردن یهو گفت: ببخشید شیر خشک...!!!

فرستنده : vahid_2213

معلم دختر عموم بهش جریمه داده که از 100 تا 300 رو با عدد و حروف بنویسن
حالا این نشسته داره مینویسه و میگه:شماره 254 به باجه 6،شماره 255 به باجه 2،بعدشم هر هر هر هر میخندید :|
والا به ما از این جریمه ها میدادن با گوله گوله های اشکی که میچکید رو ورق دفتر مینوشتیم،اونوقت این.....

فرستنده : vahid_2213

داداشم: مامان! یکم وحید بار بزار؟
مامانم:چشم گلم.
(منظور از اسم من وحید در اینجا میوه شریفه شلغم می باشد) :|

فرستنده : vahid_2213

داشتم با ماشینم میرفتم خونه ی دوستم تو راه بودم بعد نگو این داداش بی شعور ما هم صندلی عقب قایم شده بعد یهو پرید رو سرم 
آقا ما رو میگی دیگه قیافم قابل توصیف نی
بش گفتم گوساله این چه کاری بود کردی 
میگه تلافیه اون روزی که تو یه تیکه از اون پیتزاهه بیش تر از من خوردی 00000000_00000000
الان من تو راهم دارم فرود میام روی زمین ببینم کجا دفن میشم

فرستنده : 30NA

فسقلــی که بودم آبگوشت دوست نداشتم
یــه بـار مامــی بَغلم کـرد بـُـردم پای گاز گفت بووووو کُن ببین چــه بوی خوبــی داره مــزه شــم همینــقدر خوشــمَزس مامانـــی :)
هییییعی مَنـم از فُرصـت استــفاده کَردم تُـف کـَـردم تــوش :))
مـامـانمم کــه قربونش بـرم نامـَـردی نکــرد و از تو بغلــش ولــم کرد با کلــه رفتــم تــو کفــ آشپز خونــه!!!
مـــــــــامــــــــان مهـــــربونـه داریـــــــــــــــــم ؟؟؟؟؟

فرستنده : Shey2nak

من 29 سالمه بعد از یه هفت هشت سالی کنار گذاشتان بازیهای کامپیوتری دیروز همینجوری رفتم پای کامپیوتر روی یه بازی کلیک کردم داشتم بازی میکردم یهو برادر زادم که هفت سالشه اومد تو اتاقم منو دید که بازی میکردم یه نیگا تحقیر آمیز بهم انداخت از صد تا لگد خرابتر بود

فرستنده : هیژا

داشتیم فیلم هندی میدیدیم
سلمان خان با یه کلاش یه گردان زرهی رونابود کرد !
گفتم بابا ایناخالی بندیـــه!
بابام برگشت گفت خالی بندی اینه که راننده سیگار میکشه ، تو بوی سیگار میـدی !
هیچی دیگه ضایع شدیم نشستیم ادامه فیلم رو نیگا کردیم

فرستنده : Mohammad Bay Gosh

قبض برقمون اومده ۱۸ هزار تومن!
بابام : مطمعنی ۱۸ هزار تومنه؟! شاید ۱۸۰ هزار تومن باشه!
من : نه. همون ۱۸ هزار تومنه
بابام : مطمعنی قبض ماس؟!
من : آره
بابام شاید قدیمیه؟!!!!
من : نه بابا واسه همین دوره س!
بابام : شاید به تومن نوشته!!!
من نه
بابام تا الان نزدیکِ ۵۴ رکعت نماز شُکر خونده!

فرستنده : Mohammad Bay Gosh

فک و فامیله داریم


آجیم:بابا میشه بریم استرالیا یه مزرعه و گاوداری بزرگ بخریم؟
بابام:(با تاسف و اشک و آه ذول زده به منو داداشم)من الانم گاو داری دارم.
لجم درومد گفتم:ماهنوز گوساله ایم هنوز شما بزرگ خاندانی.هیچی دیگه جوری پس گردنی خوردم که مهره های گردنمو زیر دندونم حس میکنم.

فرستنده : (@_@)

پسر یه فامیلامون دو سالشه گرفتیمش باهزار زحمت آشغالای دماغشو خالی کردیم، گریه میکنه گیر داده میگه بزارید سر جاش !!!!

فرستنده : حسین فخاری

دخترعمم دهه هشتادیه رفته بودیم خونشون باکلی مهربونی داشت هندوونه میزاشت تودهنم ومن کلی خرکیف شده بودم که یهوجلوهمه بهم گفت بخوربزرگ شی گاوبشی.بعدمادرعزیزم گفت یعنی گاوترازاین؟؟؟میدنم سرراهی هستم

فرستنده : عسل

بابام رفته هویج خریده میگه عقلت که کار نمیکنه بگیر این هویجو کوفت کن که حداقل چشمات برای تقلب کار کنه !
این باباس ما داریم؟؟؟

فرستنده : افسـی

یه بارخواهرم بهم زنگ زدتاوصل کردم گفتم کیه!!!!فک کردسوتی دادم گفت منم بازکن(مام که پررو)گفتم بیاتو!!بعدقطع کردم:-)ازچرخش روزگاریه روزرفتم دم خونشون زنگ زدم دیدم نمیزنه،نگوبرق رفته بود...زنگ زدم بهش تابرداشت گفت کیه؟ منم گفتم پشت درم دروبازکن...گفت بیاتوبعدقطع کرد!!!هوام سردگوشام داش میافتاد،حالاهی زنگ میزنم هی ریجکت میکنه:-(هیچی دیگه دومادمون بیرون بودبعد45دیقه اومدباهم رفتیم تو:-)خوخواهرتلافی کنه من دارم!!!

فرستنده : کله پوک!

عکس العمل برادرم بعد از شنیدن قیمت یک میلیون و سیصد هزاز تومنی سکه:
ازدواجم نکردی مهریه تو بذاریم اجرا پولدار شیم! اه به هیچ دردی نمی خوری! با عصبانیت اتاق و ترک کرد
مسئولین رسیدگی کنین بی پولی داره فشار میاره هاااا
برادره من دارم آخه!

فرستنده : Mariam

شمایی که اینقدر از یک گودزیلا میترسید تصور کنید یکی از اینها مریض شده حالا صبحی از مدرسه زنگ زدن که تمام این موجودات با یک اتوبوس دارن میان عیادت واقعا تصور کنید چه اتفاقی میفته به نظرتون اگه همه رو یک جا منفجر کنم چقدر از ظلم هایی که به ما شده تلافی میشه؟

فرستنده : Aseman

ی پسر عمو دارم گودزیلا.ممامان بزرگم خونه ما بود زنگ زد خونشون گف عشقم عسلم گوشی رو میدی بابات؟داد زد مجید بیا ننته))))
مامان بزرگم::(ع
عموم:l
ما:)))))

فرستنده : MeE

اقابجان سنجابم!اینا(دهه ی هشتادی)قوزمیتن دایناسورگناه داره،چندخانواده ازفامیلامون نشستیم باهم یهوصحبت ازدرس خوندن داداشم شدکه بابام گفت این بچه ی ماهم مدتیه درساشو نمیخونه وهمش بازیگوشی میکنه،من خیلی شیک ومجلسی اومدم خودی نشون بدم وگفتم اره بابام راست میگه اصلادرس نمیخونه اونم نه گذاشت نه برداشت بهم گفت تویکی حرف نزن تواگه ادم بودی چندتاپستی که واسه khosh-khandeh گذاشتی تائیدمیشد!!!هیچی دیگه کاری کردتااخرمهمونی صدام درنیاد.

فرستنده : Abel.shalakhte

اغا من یک رفیــــق دارم گوشاش یه ذره اومده جلو...یه گـــــودزیلا دهه هشتادی هم دارن...پنج سالشه..
این رفیق ما یکبار میره خونه..گودزیلا بهش سلام نمیکنه...میگه واسه چث به من سلام نمیکنی...میگه اخه معلممون گفته به بابا و مامانتون سلام کنید...این رفیق ما هم گفته من فردا میام پیش معلمتون...این هیولاهم میگه...گوشای تو یک جوریه معلم ما راهت نمیده توی مهد...رفیقم اومده پیش من میگه واقعا گوشای من یک جوریه؟

فرستنده : M.m

میخواستم از عابر بانک شارژ ایرانسل بگیرم. اتفاقا کسایی که قبل و بعد من بودن هم شارژ میخواستن. یارو جلوییم شارژشو گرفت و رفت. من که رفتم بگیرم دستگاه یه پیام میداد که کاغذ چاپگر تمام شده است. لطفا به مسئولین شعبه اطلاع دهید. منم بیخیال شدم و اومدم کنار. دیدم نفر بعدی رفت و شارژ گرفت و اومد!!
الان شانسه ما داریم یا عابربانکه ما داریم؟!!

فرستنده : Cute Boy

به بابام گفتم بابا فردا ساعت 8 بیدارم کن !! ساعت 5صبح اومده بالا سرم گفته رضا ، رضا ؛بیدار شدم بعدش گفته 3ساعت دیگه ساعت 8 میشه؛!!خو اخه بابا جون نوکرتم از تو جوب گرفتیم درست ، برا چی دیگه تا این حد فشار روانی میاری به من!!

فرستنده : reza_tanha

عاغا بند تمبونم باز نشه اگه دروغ بگم(البته موقع اسهال....)
یه پسر عمه دارم به جون خودم قبل کنکور اینقده مومن بود حتی فیلم ایرانی هم نگاه نمیکرد میگفت اینا با هم نامحرمن/توماشین نمیذاشت اهنگ بذارم(الان فهمیدین ماشین هم دارم؟)
چشتون روز بد نبینه همین که کنکور قبول شد یه لپ تاپ گرفته تا خرخره که عکس دختر داخلشه که هیچ یه هارد اکسترنال هم جدا داره داخل اون هم پر فیلمای خاک بر سری هستش...
الان من موندم چی به این ادمای دو رو وظاهر ساز بگم....
فکو فامیله ماداریم اخه؟

فرستنده : 2sib

هوای فردا افتابی و صاف تا قسمتی ابری همراه با باران و احتمال بارش برف و تگرگ می باشد.
خوب تو که همه حالت های اب و هوایی رو گفتی!!!
هوا شناسی شهر شما هم همین طوره؟

فرستنده : سینا مشهد

مـــامــــان بزرگـــم: امیـــــر , توام میخــــوای مثٍ پســـرخاله پســـرداییـــات زن نگیـــــری؟؟ :|
مـــن: کـــی گفتـــه؟؟ بذا تــابستـــون انشــاءالــله!
مـــامـــان بزرگـــم: تــوروخـــدا راس می گــــی؟؟؟؟ همـــون دختــــر خـــوشمـــله اَس؟؟
مـــن: بــــله!
مـــامـــانی: جیــــــــــغ! واااای امیـــــر مـــن می میـــرم واسش! :)
مـــن: هه! دارم غیــــرتی میشمــــاااااا ؟؟؟
مـــامـــانی: ولــــی بگمــــا؟؟ حـــق نداره پــُر رو بازی در بیـــاره بگـــه امیــــر منُ اَ شمـــا بیشتـــر دوس داره! پــوستشــو می کنـــم!
مـــن: خـــو راس میگــــه دیگــــه! میخـــوای بکشیـــش؟ مـــنم میمیـــرم اونـــوخ!
مـــامـــانی زده زیـــرٍ گـــریه میگــه : حیــفٍ مــا که انقــد تورو دوس داریــــــم! 
مـــن: فـــدا اشکات خــو منم دوستـــون دارم ولـــی بحثٍ عیـــال و زنــدگی یه چیــــز دیگـــس! 
مـــامـــانی: خیــلی دوســش داری؟ اونـــم خیــلی دوســت داره؟؟
مـــن: بلــــه! 
مـــامـــانی: جفتتـــون بیجـــا کـــردین مــن نمیذارم تــو یکـــی رو انقــد دوس داشتـــه باشی!
مـــن: چــــرا؟؟؟؟؟؟؟؟ حالا که می بینــــی دارممممم!
مـــامـــانی دنــدوناشــو فشــار میده رو هم میگـــه: باشـــه وختــــی به مـــامـــان بــابــات گفتـــم حالت جــا میـــاد!
مـــن: اونــاهم میـــدونن!
مـــامـــانی: وااااای خـــدا! حـــق نداری زن بگیــــری به جــونٍ امیــــر دیگه رات نمیـــدم خـــونه! 
مـــن: راه نـــده! 
آقـــا حـــرصش به مـــاکزیــممٍ حـــد رسیـــد اومـــده نیشــگونم گـــرفته میگـــه: بگــو زن نمیـــخوام! بگـــو ؟!
مـــنم تسلیــــم شدم گفتــم: بــاوشه!
آقـــا یه مـــاچٍ آبـــدار ازم کـــرده میگـــه: فـــدات بشـــم قـــدرٍ خــودت بـــدون! ژن نخـــوای عــژیــژم بــاچـــه؟؟
مـــن: خــــدایااااا باچــــه!
مـــامـــان بزرگـــه دارم مـــن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فرستنده : امیر21

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد