Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

فک و فامیله ما داریم آخه ؟ ( سری اول )

فک و فامیله داریم

تمام مکالمات من و بابام در طی سال:
«بیا ببین این گوشی من چشه
بزن اخبار گوش کنیم
بزن 3
چراغا رو خاموش کن
خونه سرد شد کولرو خاموش کن 
چشات درنیومد پای لپ تاپ؟»
اگر چیزی از قلم افتاده شما ادامه بدین!

فرستنده : محمد موحدی (O L O)

داداش ٍ 5ســالم با بستــه پفــکش اومــده تو اتــاقم میــگه : امیـــر ؟! بیــا این بــرا تو !
مــن : مــرسی ! چی شده مهــربون شدی ؟؟ (نیــگا توش کــردم دیــدم هیچــی توش نی به جــز خــورده پفــک)
داداشــم : آخــه به خــدا گفــتم اگــه داداشیــم خــوب بشــه دیــگه اذیتــش نمی کنــم خــورده پفــکارو میــدم بش بخــوره (بعــدشم اومــد مــاچم کــرد رف )!
مــن:|
یعنـــی فحشــم می داد انقــد زورم نمی اومــد!!!
داداش ٍ دارم مـــن ؟؟؟

فرستنده : امیر21

دختــر داییــم 4ســالشه اومــده میــگه : امیـــل ؟؟ بـاست نقــاشی تشیــدم!
مــن : عزیــزم بده ببیــنم!
دختــر داییــم : مــن ُ دوش دالی ؟؟
مــن : معــلومه جیــگر !! 
دختـــر داییــم : خیــل ٍ خــب ! این تویی اینــم منم ... اینــام بچــه هــامونن!!
مــن:)) پــس اون یــکی برگــه تو دستـت چیــه ؟؟
دختــر داییــم : اون ُ نیــشون نیــدم دیده!
مــن : چــرا اونــوخ ؟؟ چیــه مــگه ؟؟!
دختــر داییــم : این ُ آخــه باســه این تشیــدم اَده بم بگــی دوشــم ندالی بت بدم ولــی تو آرتمیــس ُ دوش دالــی دیده ؟؟
مــن: خخخخخ! آره دوش دالــم ... حــالا نیشــون بده بیــنم چیه ؟؟
آرتمیــس : ایــن منــم دالــم گلیــه می تنــم ... اینــم آرتیــن ٍ (داداشش) اینــم بــابــا و مــامــانمـن دالــن با تو دعــوا می تُنن چٍــلا آرتمیــس جـون ُ دوش ندالـــی ؟؟
مــن : مــن غــلط بکنــم تو رو دوس نداشــته باشــم ؟! 
آرتمیـــس : امیــل ؟ میــذالی رو کچ ٍ دستــتم نقــاشی بتشــم ؟؟
مــن : بیــا بکش!
آرتمیـــس : خــاک تو ســلَم این که جــا ندالــه!! مــن شــوور ٍ شلختــه نمی خــوامـــااااا ؟؟!! نیــداش تن ! اینـا چیــه ؟؟! بذال بیــالم پاکشــون تُــنم عمــه جــون نَــده امیــل ٍ مــن ُ حــواست بش نیس!
مــن:|||
خــدایا اینــا بچــن ؟؟؟! دختـــر دایی زبــون بـازه دارم مــن ؟؟!!
" مــامــان چــرا می خنــدی الان ؟ بگــو به مــن "

فرستنده : امیر21

یارو زنگ زده میگه شماره خونمون قطع شده .
میگم :خوب شماره برام بفرست تا وصلش کنم
بعد اس ام اس داده نگاه میکنم تا شماره موبایلشو فرستاده . 
خوب ما با کیا شدیم 70 میلیون

فرستنده : ahura90

اختصاصــی شِــــــــــــرِِک!
مخاطــــــــــــــــــب خاصــم پیام داده میـــــــــگه دوســـــم داری؟
(گفتــــــــم اول میگـــــــــم نـه بعــــد کـه گفت چــــرا؟بگـم خو آخه مـن عاشقــــتم،دوســــت ندارم،خلاصــــــــــــه از این لوس بازیـا!)
فرســــــتادم:
نــــــــه!
الان دیـــــقاً یـه هفتــــــــــه س گوشِِیــــــــــشو خامـــــــــوش کـرده!
................................................................................................
او وخ میــــگن دختـرا اعصـاب ندارن،ناراحـتم میـــــشن!دی:0

فرستنده : شِرِِک!

دیروز دارم ظرفای ناهارو میبرم تو آشپزخونه نمیدونم شمام مثه من عادت دارین با بشقابا برج میلاد بسازین یا ترجیح میدین چندبار برین تو آشپزخونه و برگردین خلاصه طبق معمول بابام ظرفارو میداد به منو منم هی میگفتم کمه بازم بده پدر گرامی هم غر میزد که میریزیشون.....
دیگه فول که شدم راهی آشپزخونه شدم که بابام گفت:خره (چیزیش نگیرین اصفانیا عادت دارن)اگه اینا ریخت سرتم گذاشتی روش!!!!!!
برگشتم گفتم چه جوری مثلا؟؟؟؟؟؟؟؟ 0؟O
میگه با همین بشقابا اینقد تو سرت میزنم تا بپوکه!!!!!!
من :((( تازه اشکم تو چشمام حلقه زد..........
هرکی مخالف کودک آزاریه لایک کنه..
ولی فک نکنم سر راهی باشم شباهت ظاهریم به بابام زیاده%

فرستنده : zi zi

رفیقم داشت مثل آدم آهنی راه میرفت یکی از بچه با لحنی شیوا و دلنشین فرمودند که رضا(رفیقم که خعلی دیگه آدم آهنیه) داری مثل آهن آدمی راه میری خب دیگه منم فقط داشتم زمین میکندم بخدا کم مونده بود بی هوش بشم آخه عزیزم ادبیاتو و زبان فارسی و حتی ریاضیت تو حلقم بلد نیستی واقعا بگی آدم آهنی تو دیگه خعلی....
آخه اینم رفیقه ما داریم

فرستنده : a........h

عاغا ما یه هفته س دوتا پامونو گچ گرفتیم تا بالای زانو حالا بماند چرا خلاصه این شده بود تفریح بچه ها من پامو مینداختم رو میز معلم میومد گیر بده همه میگفتن پاهاش تو گچه خلاصه چشتون روز بد نبینه طبق معمول پامو انداختم رو میز معلم ریاضی اومد بالا سرم گفت راحتی کصاااافت نذاشت حرف بزنم یه افسری بهم زد از اون به بعد سخته ها ولی دیگه چهار زانو میشینم.
آخه این معلمه ما داریم

فرستنده : a........h

ساعت هفت و نیم شبه خواهرم از اتاقش داره داد میزنه میگه: پستــــــــــــه !!!!!(اسمم پسته نیستا ) بزن شبکه دو!!! 
میگم چرا؟
میگه: آخه ساعت هفت و نیم اخبار بیست و سی داره!!!!
آخه این خواهر ما داریممم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فرستنده : ★ پســــــــــــته ★

عموم تعریف میکرد که یه سک سک برای دختر عمه ی 5 سالم خریده توش پازل بوده اینم اومده سه ساعت التماس کرده عموم براش درست کنه و بعد از کلی زحمت و تقلا عموم قبول میکنه و شروع میکنه به درست کردن پازل دخی عمه ی ما هم نشسته و مثل گربه به کار عموم خیره میشه تا بالاخره این پازله درست میشه ... بعد از لحظاتی سکوت : 
دایی تو فکر کردی من خرم نمیتونم پازل درست کنم ؟ 
-نه دایی نمیتونی 
-میتـــــــــــــــــونم میتـــــــــــــــــونم(با جیغاااااااااااا)
-باشه باشه تو میتونی (عموم خرابش میکنه میندازه جلو دخی عمه ) 
اونم شروع میکنه به تقلا کردن 
چند ساعت بعد :
دختر عمه درحالی که پازلا رو جمع میکرده میگه : اره من خرم نمیتونم ... (در افق محو میشه) 
دختر عمس من دارم ؟ 
از بس بعضیا به عمم فحش دادن ناقص العقل شده بدبخت (╥﹏╥)

فرستنده : ★ پســــــــــــته ★

پسر خاله ام کوچیکه سال دیگه می خواد بره مدرسه.
داشتیم فوتبال بازی می کردیم اونم پستش نخودی بود.
اعصابش خورد شده بود داد زد:
اه،چرا به من پاس نمی دید؟!سجاد همش تقصیر توئه مخصوصا این علی!!!!!!!
با این ضریب هوشی بالا نره بارسا رئال رو شاخشه!!!!!!!!!!!!!

فرستنده : joker

ما دختر عمومون بهمون اس میداد 15 سالشه....یه روز دردو دل کردم باهاش....بهش گفتم هیز شدم...از خودم بدم میاد....سرم زیاد میچرخه این طرفو اون طرف....گفت میخوای کمکت کنم؟؟؟گفتم بگو...گفت تیریپتو عوض کن....تیریپ مردونه بزن.....شلوار پارچه ای بپوش...موهاتو فشن نکن...گردنبند ننداز...از این جور حرفا....!!!! (انگار ازش تیریپ شوهر آیندشو خواستم)...
گفتم اینا چه ربطی داره...الان من این کارارو کنم سرم دیگه نمیچرخه این ورو اون ور...!!!؟؟؟؟گفت آره....
گفتم رو چه حسابی این حرفارو میزنی؟؟؟گفت:تجربه...تجربم بهم میگه....هیچی دیگه....کلا خطمو خاموش کردم بامغز رفتم تو دیوار...دخدره پونزده ساله برا من از تجربش حرف میزد... ینی من دیگه غلط بکنم از کسی کمک بخواما....!!!

فرستنده : اسی69

شدیدا سرما خوردم به مامانم میگم مامان سرشیر نمی تونم بخورم ؟

واسم خوب نیست نه ؟ میگه نه خوب نیست ولی بخور تا خراب نشده …
من :0
مامان*َ_*َ
فک و فامیله داریم؟

فرستنده : joker

برای بابام اس ام اس اومد گفت دستم بنده بخونش 
در عرض سی ثانیه اس ام اسه رو خوندم
آقا از اون به بعد هر وقت گوشی بابام خراب می شد می گفت که اون وقت که داشتی اس ام اس رو میخوندی رفتی خرابکاری کردی!!!باطریش هم ضعیف شد زود شارژ هدر میده!
من :|
دوباره من :(
دوباره من :((((((((((((((((((((

فرستنده : :))

دیشب ساعت 11داداشم روکاناپه خوابیده بودمنم نشسته بودم پیشش داشتم تلویزیون می دیدم .یهوازخواب بیدارشدرفت جلواینه وایساد همین جوری داشت خودشونگاه می کردلبخندمی زد گفتم :عرفان چته؟؟گفت :سحرمن خیلی خوشتیپم همه ی دختراعاشق منن!!! گفتم :چراهزیون می گی؟؟حالت خوبه؟؟؟یهوباعصبانیت گفت:توهمیشه به من حسادت می کنی هیچ وقت موفقیت هامونمی بینی !!!یعنی موفقیتش اینه هاااااباورکنین من اصلاتاحالاندیدم ایشون موفق بشه!!! فک کنم بزرگ ترین موفقیتش همین بود به نظرشماتوخواب چی می دید؟؟؟ تحریم خونه خراب شی !!!خداازت نگذزه!!!!ببین باداداشم چی کارکردی؟؟؟؟!!!داداشه غرق درتوهمه دارم؟؟؟؟؟

فرستنده : $sahar$



فک و فامیله داریم


ماﻣﺎﻧﻢﺷﯿﺮ ﺧﺮﯾﺪﻩ ﻣﺎﺳﺖ ﺯﺩﻩ ﺧﺎﻟﻪ ﻡ ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺖ: ﺍﮔﻪ ﻭﺍﻗﻌﺎ
ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﺧﻮﺩﮐﻔﺎ ﺑﺸﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﯾﻪ ﮔﺎﻭ ﻫﻢ ﺑﺒﻨﺪﯼ ﺗﻮﯼﺣﯿﺎﻃﺘﻮﻥ ﮐﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﭘﻮﻝ ﺷﯿﺮ ﻧﺪﯼ..!
ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﮔﻔﺖ : ﻭﺍﻻ ﯾﻪ ﮔﺎﻭ ﺑﺴﺘﯿﻢ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﻭﻟﯽ ﻓﻘﻂ ﻣﺚﮔﺎﻭ ﺳﺮﺵ ﺗﻮ ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮﻩ ﺷﯿﺮ ﻧﻤﯿﺪﻩ ﺍﺻﻦ !
ﻣﻦ |-:
ﺁﺧـــــــــــﻪ ﭼﻘﺪ ﻟﻄﻒ ﭼﻘﺪ ﻣﻬﺮ ﻭ ﻣﺤﺒﺖ |-:

فرستنده : hamed_s3

بچه ها ما یه دهه هشتادی داریم فراتر از گودزیلا!!!!(البته بگم از تنها کسی که میترسه منم!دوست داشته باشین راز موفقیتمو بهتون میگم؟)
چند روز پیش برگشته به خالم گفته:مامان من اینقدر دوست دارم زودتر ازدواج کنم که نگو!!!!!!!!حالا ملاکاشو داشته باشین:مثل آقاجونم مهربون باشه.کارمند راه آهن باشه.منو نزنه اگه امیر(که داداش کوچیک بنده هست!!!)باشه بهتره!!!!:0000000
من با 24 سال سن حرف خاستگار میاد مثل مداد رنگی 24 رنگ,رنگ عوض میکنم از خجالت حالا اینا از 7سالگی به فکر غالب کردنن!!!!!:(((((((
اما کور خونده تا من زنده ام نمیذارم این وصلت سر بگیره!!!:))))))))))))))))
دختر خاله ی غالب کنیه من دارم؟؟؟؟

فرستنده : میم مثل...

خــاله و داییــم اومــده بودن خــونمــون ... دختـــرخــالم رف چــای آورد که به مـامـان ٍ مــن کمــک کــرده باشه ... 
پســرخــالم(داداشش) : تو که از خــونه داری چیــزی نمی فهــمی چــرا پا میشـــی چــای میــاری ؟! کــمرنــگه !! مــن مــوندم اون بــدبخــت ٍ فــلک زده ی ٍ آینــدت دلشــو به چیه تو خــوش می کنـــه؟؟؟
دختــرخــالم : به کمــالاتممممم!
دایــی کــوچیــکم : کــمال جــان ... چــایی منــم که کمــرنگه!
داشتیــم می خنــدیدیم یهــو شــوهر خــالم رف تو فــکر!!! داییــم به پســرخالم اشــاره داد که چشــه ؟؟؟ من تازه دوزاریــم افتــاد که اســم ٍ بــابــاش (خــدا بیــامرز 20روز پیش فــوت کــرد) کمــال ٍ!!! تو گــوشش قضیــه رو گفتـــم داییـــم یهــو گف " صـــلوات " !!!
داییــم رو به شــوهرخــالم : آقــا میثــم ... مــرگ حق ٍ مــن میمیــرم ... شمــا میمیــری ... اصــن تاحالا دیــدی کســی نمــرده باشــه؟؟
مــا:O
یـه سقــلمه بش زدم که چی داری میــگی!؟؟
داییــم زیر لبــی ( گند زدم) : چیــز ٍ ... البتــه مــن هنو جــوونم 25ســالم اول ٍ راهــم ... حق ٍ ولی به مــوقعــش!! 
مــا :|
داییـــم : ای بــابــا جــم کنیــن ای بســاط ُ!!! کســـی نبــاید بمیــره همیـــن!! الانــم راحیــل (خــانومش) صــدام می کنه ! اومــدممم عسیـــسم!
یعنـــی ترکیــدیم اَ خنده ... حالا مگــه خنــدمون قــطع میشــد ؟؟ طفــلی شــوهرخــالمم زد زیــر ٍ خنده!!!
دایــی ٍ دارم مـــن ؟؟ " دیــوونشــم به مــولا "

فرستنده : امیر21

یــه بنــده خــدایی که مــن باهــاش وحشتنـــاک رو دربایســتی دارم با یه شمــاره ناشنــاش بهــم زنــگید شمــارش با بـرا عمــوم مــو نمی زدش!!! 
مــن : ســـلام کچــــل!!!!
اون یخــوده مکــث کــرد بعــدش گف : اومممم! ســـلام امیـــرجان خــوبی شمــا ؟؟؟
مــن : شــما خـــودتی!!! 
اون: امیـــرجان مــن فلانی ام! زنــگ زدم حــالتُ بپــرسم! ببخشیـــد مــزاحــم شدم!
آقــا هــول شدم در حــد ٍ چی : عــه! شــرمنده اشتبــا گــرفتم ... نه این حــرفا چیه؟؟ چــه مــزاحــمی اَ شــما بهتـــر ( به به چی گفتــم)
طفلـــی یخــوده مکث کــرد باز احــوال پــرسی ُ اَ ای بســاطا!!
آخــر سر اومــد قطــع کنه گفتــم : محســن جان عـــرضی نداری (جــان) ؟؟؟
خخخخخخخ!! یعنــی تا قــطع کــردم پــدر و مــادر ٍ گــرام اَ خنده کبــود شــده بودن!
فقــط می تونم بگــم فـدا مـامـان بـابـام بشـم با ای بچــه تربیــت کــردنشــون!!! فک و فامیــله دارم مــن؟؟؟

فرستنده : امیر21

نه وان می خوام ، نه دیوار می خوام ، نه مکان مرتفع می خوام ، نه بنزین می خوام ، نه قرص می خوام ، نه طناب دار می خوام ، نه خیلی دیگه از وسایل خودکشی دیگه که تو 4jok در خواست می کنید !
میشینم یه گوشه سرمو می ذارم رو زانوم می میرم !
می پرسی واسه چی ؟
خواهر گرام دهه هشتادی من اومده لب تابم رو با ابر خیس ( توجه داشته باشید ابر خیس ) شسته ! بعد کم کم که بو برده چه گندی زده رفته زیر تختش قایم کرده !
بعد 17 روز پیدا شده مقول اومده که چه کرده !
من فقط سرش داد زدم ( توجه داشته باشین فقط سرش داد زدم ! ) المشنگه ای راه انداخت که منو مجبور کردن ازش معذرت خواهی کنم !
همه ی این ها به کنار !
یه لبخند ژکوند ناشی از پیروزی هم بر لب داره که آدم رو دیوونه می کنه !
خواهر ِ " به تمیزی وسائل برادر خود اهمیت دهنده " است ما داریم ؟
هی . . .

فرستنده : cheetah33

سلام
این اولین پستمه باشد که موجبات رضایت شما فراهم آید !
عاغا من سوم راهنمایی ام همین الآن هم دارم ثبت نام تیز هوشان می کنم!
ما یه معلم جبر داریم خیلی خوف خفن و با حال 43 سالشه ازدواج نکرده!؟ (در نتیجه مو هاش هم سفید نشده) ینی روز اوّل جبر مون بعد از کلی سخن گهر بار نوبت سولا ی ما رسید (کلاسمون هم تبقه(طبقه)سوّمه ) یکی پرسید سر کلاس می تونیم ماشین حساب بیاریم؟ بعد به ماشین حساب حرفه ایش که حد اقل 100-150 می ارزه دبیر محترم هم گفتن باید ماشین حساب کذایی ر ا ببینم و پس از گرفتن آن با گفتن کلمه ی نه ماشین حساب را از پنجره پرت کرد ینی ما یه همچی معلمی داریم چه امیدی به ما دارید آخه ؟ اینم از وضعیت ما دهه 70 ایا
حتا (حتی) امام خمینی هم به ما امیدی نداشت به دبستانی ها امید داشت البته اون موقع گودزیلا نبود
خلاصه 
کلاس در اون لحزه :0 :D :D :D :D
پسره :(
استاد *اِ*
کیروش ؟
من 0000

فرستنده : joker

یه شب نشستم پای  khosh-khandeh  تا وسطای شب یهو یادم اومد نماز عشام داره قضا ( غذا ، قظا ، قزا ، غزا ، قذا ، غضا ) می شد تن تن رفتم سمت روشویی پام به موکت گیر کرد با سر رفتم توش . . .
بقیه اش رو نمیگم فقط بدونین اون شب تو حمام وضو گرفتم . . .

فرستنده : cheetah33


دوستی فرمودن ی گوذیلاوارد سایتمون شده ای بابا اینکه چیزی نی ماباگودذیلاهامون مشورت میکنیم ک کدوم پستارولایک کنیم کدوم رو نه!!!!!!!!!!الان دیگه فک کنم عضوهم شده دورازچش من خدا بدادمون برسه

فرستنده : lovely vampeir



پسر عموم وقتی مجرد بود خیلی اذیتمون می کرد !
ما هم صد تومن به خیاطش دادیم که شلوار دامادیش رو تنگ بدوزه و آبروش پاره بشه !
اما دریغ از 10 درجه انحراف کمر !
کله عروسی صاف و راست ایستاده بود ما مناظر دیگه رو بیخیال شده بودیم فقط چشممون به این بنده خدا بود که چه برش میگذره !
هیچی دیگه دست از پا دراز تر برگشتیم خونه . اگه ختم می رفتیم اینقده حالمون گرفته نبود !
پسر عمویه خوش شانسه ما داریم ، آیا . . .

فرستنده : cheetah33

دختر داییم sms داده بهم که : سریع بپر شبکه دو رو بزن دارن خلبان بدون سرنشین امریکایی رو اعدام میکنن نبینی از دهنت رفته! منو میگی بسرعت رعد رفتم پای tv . قیافم دیدنی بود که بعداز sms دختر داییم دیدنی ترم شده بود.sms داده که کف کردی چطو سرکارت گذاشتم این به اونای دیگه در. 
فک و فامیلههههه داریم ما !!!!

فرستنده : همیستر

یکی از دخترای فامیل مون 14 سالشه نامزد کرده 
یه روز تو مغازه بودم داشتم با همسایه مغازمون pes بازی میکردم
اونم با نامزدش اومد مغازه ما همین که منو دید بازی میکنم
گفت: ا ا ا بابا تو که دیگه صاحب زن و فرزندی چرا داری بازی میکنی!!
هیچی دیگه من هاج واج موندم که این 14 سال ازدواج کرده
کسی نیس بهش بگه تو که هنوز دهنت بوی شیر میده
چرا ازدواج کردی خووو لامصب تو بیا جای من بازی کن!!
فک و فامیل ما داریم؟؟
نه تورو قرعان فامیله؟؟؟

فرستنده : BANEH MUSIC

تو خیابون منتظر دوستم بودم دیدم یه پسر ناز 4.5ساله کنار من ایستاده بهش گفتم:عزیزم اسمت چیه؟
سرشو بلند کرد یه نگاه به من انداخت و گفت:"علی آقا"
من:-)
علی آقا:-)
اینم از گودزیلاها

فرستنده : مهشاد



اغا دیروز با بابامون رفته بودیم بیرون و وقتی که داشتیم بر میگشتیم ...
بابام: سروش بپر دو بسته ازاین کالچر طلایی ها بگی
من:؟ جـــان چی بگیرم
بابام:ای بابا توم ک از دنیا عقبی ها برو به مغازه داره بگو خودش میدونه
من:اغا کالچر طلایی دارید (نه خیر سلامم یادم نرفت)
مغازه دار:)))))))))))))))منظورتون چاکلز طلایه
من:(((((((((((((((
من به بابام: بابا منظورت چاکلزه 
پدر گلم: O-o مگه من چی گفتم
من:در این لحظه من تو افق محو بودم و تصویرم در دسترس نیست(ببخشید دیگه)
نه خدایی بابای با اعتماد به نفسیه داریم .

فرستنده : s.b.v2

پسر خالم از دانشگاه بابل برگشته با هم اخبار ورزشی نگاه میکنیم مجری میگه کاله آمل پیکان را شکست داد!پسرخالم میگه سالن مسابقه این کاله نزدیک خوابگاه منه اون روز رفتم بازیشون رو دیدم یه ساعت تعریف بازی رو کرده!!!!آمل(مازندران) کجا؟؟.بابل(سیستان و بلوچستان) کجا؟؟؟خب یه دروغ بهتر بگو عزیزم؟؟؟فک و فامیله ما داریم........والا به غرعان

فرستنده : ایرانسل


سر کلاس داشتم با خط کشم ور می رفتم.دو نفر داشتن با هم دعوا می کردن.یهو یکیشون اون یکی رو هل داد اونم مستقیم اومد تو خط کش من و شکستش.گفتم بابا جلو تو نگاه کن دیگه.پسره هم گفت:بابای خودته.

قیافه من@-#
همکلاسی با شعوره من دارم؟؟؟

فرستنده : SHADOW


فک و فامیله داریم


یکی از دختر عمه هام یه دوست پسر داره به اسم علی.فکر می کنین با چه اسمی شمارشو ذخیره کرده تا مامان و باباش شک نکنن.به اسم گوش.
دختر عمه من دارم؟؟؟

فرستنده : SHADOW

یه دوست دارم اسمش رضا.سرکلاس داشت درسو میخوند.یهو رسید به کلمه مرورگر.فکر می کنین چی خوندش؟با اعتماد بنفس مُرورگِرور خوندش.قیافه ما به شرح زیر بود.
من@-@
دوستام@-#
استاد0-#
دوست با سواده ما داریم.

فرستنده : SHADOW

مخاطب خاصم روز تولدم یادش رفته بود(بس ک دوسم داره)
منم بهش گفتم مهر.بعدش گفتم واسه چی برسیدی گفت میخواستم بدونم کی قراره باهات قهر کنم
مخاطب خاصه دارم من عااااااااخه:(

فرستنده : shima

تولد دختر عموم بود...مارو دعوت کرد بیرون....توی یه پارکی کیک بخوریم....دوستاش بودن...داداشش بود..من بودم با چن تا از فامیلا.....نشسته بودیم کیکو تقسیم کردن ....بشقاب کم بود...دونفری تو یه بشقاب میخوردیم....ما هم که بخور....سره سه سوت کیکمونو با پسر عمومون خوردیم...دو تا از دوستای دخترعموم نتونستن کیکشونو بخورن....تعارف ما کردن...ما هم که چیزی رو رد نمیکنیم....عاقا داشتیم میخوردیم که یهو خوشحال شدم...پیش خودم گفتم دمش گرم...تو کیکش پاستیلم داره....کیکو خوردیم تموم شد...ولی دیدم پاستیله نمیره پایین...از دهنم درش اوردم دیدم آدامسه....!!! گفتم کسی آدامس داشته....یهو دیدم یکی از اون دو تا دوستش رنگش زرد شده...!!!گف من آدامسمو گذاشته بودم کنار بشقابم که دوباره بعد از کیک بخورمش.....أوع أوع أوع...آخه کثافط یه آدامس نو برات میخریدم خودم...این کارا چیه...تازه آدامسش توش تیکه های سبز بود...فک کنم قرمه سبزی خورده بود قبلش...أه أه....دوباره حالم بد شدش...هر چی خواستی فوش بدی أم به دختره بده...به من نگو.......!!!دختره ی کثافطططط

فرستنده : اسی69

تو شرکتم یه کارمند دارم 
(توجه نمودی شرکتم ولی بخدا مال دنیا ارزش نداره دیدم که می گم)
آقا ایشون سنش یه 50 ساله 
خیلی من قبولش دارم 
(الآنم نشسته بغل دستم داره این مطلبو می خونه و می خنده)
ایشون تلفنش که زنگ می خوره با توجه به کسی که پشت خطه عکس العملاشم فرق می کنه
اگه از خونشون باشه : می شینه سرجاش و خیلی آروم صحبت می کنه
اگه پدره پیرشون زنگ بزنه : دره این گوشو می گیره و اون یکی رو فرو می کنه تو موبایل تا بفهمه ابوی چی می گه و خودشم از این طرف داد می زنه
اگه از یه شرکت همچین مهم زنگ بزنن : ایشون نیم خیز می شه و عرض ادب می کنه به کسی که پشت خطه 
اگه یه شخص مهم زنگ بزنه: ایشون پا میشن می ایستن
اگه شخصی خیلی مهم تر (مثلا من) که ایشون مثلا کارش پیشش لنگ هم باشه ایشون پا می شه وامیسته و تعظیم میکنه...
بهش میگم آخه برادر من (البته از پدرمم بزرگترن) اونکه پشت تلفن نمی بینتت 
ولی فقط لبخند می زنه
ماشالا تنه صداشم خیلی زیاده اصلا حرف می زنه دیگه صدا به صدا نمی رسه
آخه این کارمنده من دارم؟
بسلامتیه خودش که خیلی عزیزه تو شرکت

فرستنده : MEHDI>>>100%MOKH

عاغا یکى از دوستان میتعریفید که یه گودزیلا تو فامیلشون دارن(از اون گودزیلاها)سه سالشه!این بنده خدا(گودزیلا)وقتى تو یه جم میخواد باکلاس ترین فرد رو ضایع کنه میره کنار طرف میشینه بعداز یه چند مین یکم بو میکشه جورى که همه متوجه شن بعد به طرف میگه جورابات چقد بومیدن خفه شدم!بعدش بلند میشه میره یجا دیگه میشینه!!!
آخه اینم فکوفامیله دوست من داره؟؟؟؟

فرستنده : جوپارستان

جمله طلایی بابام هنگام به زور تخفیف گرفتن از فروشنده شلوار جین:
آقا پسته گرون شده،یه کم ارزونتر حساب کن من بتونم یه 100گرم پسته واسه این بچه بخرم···
جوونه،عقده ای میشه به دو سال دیگه میگه بابا چرا واسه من شب عیدی پسته نخریدی···
آقا شمام کوتاه بیا یه کم تخفیف بده دیگه··· زندگی خرج داره····
بابام دراون لحظه (>_<)
فروشنده(O_o)
من(o_O)
دوباره بابام(^_^)
فک و فامیله ما داریم ای خدا ا ا ا ا ا ا ا :|

فرستنده : ♥uNliMited LoVe♥

مامان بزرگم زنگ زده خونمون، مامانم داره باهاش صحبت میکنه. بین حرفاشون یهو میگه: خورشیدم خوبه! نمیدونم چیکارمیکنه، ازصبح تا شب میشینه پشت کامپیوترش زل میزنه به صفحه بنفش، چند دقیقه یه بارم خود به خود میخنده...
منظورش منم وقتی که میام khosh-khandeh .
خو مادر من الان مامان بزرگ فکر میکنه من دیوونه شدم...
من (O-o)
مامان بزرگم (@-@)
صفحه بنفش(*-*)

فرستنده : KHORSHID

مامانم بهم میگه فردا یادت باشه رفتی بیرون آشغال بگیر.
من: چی بگیرم؟ o-O
مامانم: حواسم نبود آشغال زباله بگیر.
واویلا...
آخرش فهمیدم منظورش کیسه زباله اس...
حالا برگشته به من میگه: پاشو برو اونور. حواس واسم نذاشتی...
خو الان من چی بگم آخه؟

فرستنده : KHORSHID

عاقا طرز زندگی منو نگاه کنید اخه اینم مامان باباست من دارم؟؟؟ 
از یک سالگی تا شش سالگی تهران 
شش سالگی تا نه سالگی شیراز 
نه تا یازده سالگی آبادان 
یازده سالگی تا چهارده سالگی هم بوشهر 
چهارده سالگی تا شانزده سالگی هم ارومیه 
از اول شهریور هم اومدیم یزد :|
ینی به خاطر مامانم من و بابام و دو تا داداشام ایران گردی داریم 
جالب هم این جاست بین من و دو تا داداشام هیچکدوممومن جغرافی مون خوب نیست 
ینی اینم فک و فامیله من دارم؟؟؟

فرستنده : ◡‿◡✿

سلام این اولین مطلب من توی khosh-khandeh امیدوارم خوشتون بیاد
یکی از دوستام دانشجوی کاردانی برقه.فصل امتحانات بود وداشت خودشو برای امتحان زبان فنی خفه میکرد.خلاصه بعد از کلی خر خونی کردن رفته بود سر جلسه .فرداش ازش پرسیدم چطور بود.گفت خوب بود فقط هر چی تو کتاب میگردم کلمه "خروجی موبایل" روپیدا نمیکنم.بعد از کلی کاوش فهمیدیم که این مغز متفکر کلمه (automobile)=اتوموبیل رو اینجوری ترجمه کرده
اخه اینم شد دانشجو...

فرستنده : Anox

یه برادر دهه هشتادی کره گودزیلا دارم از گل نازک تر بهش نمی گن اونوقت من و مادرم اون داداشم داشتیم می رفتیم مادرم اتفاقی پاشو گذاشته رو دست داداشم برگشته به من می گه خاک بر سرت پامو گذاشتم رو دست بچه...
..
.
هیچی دیگه از اون موقع تا حالا دارم دنبال پدر و مادر واقعیم می گردم(البته از قبلشم می دونستم سر راهیم اما نه دیگه اینقدر)
همدردیتون تو حلقم.....والا

فرستنده : Hamed-j73

تو دانشگا پول کم اوردم زنگ زدم به مامانم میگم یه کم پول بریز به حسابم
گه شماره کارتت رو اس کن واسش اس کردم
بعد اس داده به نام کیه؟ اسمتم بگو:| :| :|
هیچی دیگه دانشگاه رو ول کردم دارم دنبال پدر و مادرم میگردم

فرستنده : parnas

عاغا ی گوزیلای دهه 80 داریم,پسر داداشمه(فهمیدین عموام)کلاس اوله 
داشت مقشاشو مینوشت,مامانش برگشت گفت پسرم میخواد دکتر بشه ها
خواهربزرگم گفت خوبه پس میریم پیشش معاینه کنه,یهو برگشت گفت اوه ه ه
عمه تا اون موقع تو مردی دیگه.مارو میبینی همه شده بودیم مجسمه.....
پسر داداش با محبته ما داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فرستنده : ofogh

امروز مخاطب خاصم دلو زد به دریا و شارژ 20 تومنی واسم گرفت
منم خرکیف شدم و دیدم مونده رو دستم!!! به بیشتر دوستا و آشناها اس ام اس دادم گوشیم گم شده یه زنگ میزنی پیداش کنم؟
دیدم تا پیاما رفت گوشیم بود که فرت و فرت زنگ میخورد منم ترکیده بودم از خنده!!!!
تازه اوج ماجرا جایی بود که باز بهشون اس دادم مرسی که زنگ زدی ولی پیداش نکردم!!! آخه رو سایلنت بود!!! بعد دختر خالم اس داده آخی 


فک و فامیله داریم


@ فامیل دور ... با رفیقم داشتیم میرفتیم استادیوم.نزدیک ایران خودرو بودیم.ماشن های اونجا رو دید گفت : اووووووف!! حامد چقدر شلوغه فکر کنم استادیوم پر شده بیا برگردیم!!! رفیق پخمه است ما داریم!؟

فرستنده : hamed khalili

مامان بزرگم خیلی مریض بود
و در ضمن دکتری که همیشه میره پیشش مطبش باز نبود
به هزار زحمت راضیش کردیم بره پیش یه دکتر دیگه
وقتی رفتیم داخل،معاینه که تموم شد مامان بزرگم گفت:
آقای دکتر یه چیزی بنویس فعلأ خوب بشم
تا چند روز دیگه برم پیش یه دکتر درست حسابی .
۷سال درس خوندشُ شست مثل رخت پهن کرد رو بند!

فرستنده : Vahab

یه بار رفته بودیم طاویر با فامیلای مامانم.یه گودزیلاهم بینمون بود.حالا من نزدیکیای جایی که وایسادیم برای استراحت یه آدمک پیدا کردم که خیلی باحال بود.گودزیلاهه دیدش و میگه من میخوامش منم حس کرم ریختنم گل کرد و گفتم مال منه هرکی پیداش کرده مال خودشه از توی گزنه ها پیداش کردم.برو خودت یکی پیدا کن.باید بگم گزنه نوعی گیاهه که وقتی با پوست تماس پیدا کنه پوستتون سوزش پیدا می کنه.حالا این گودزیلاهه رفته و بینشون گشته بعد در حالی که داره بالا و پایین می پره برگشت و داد زد سوختم.
گودزیلا ما داریم.

فرستنده : SHADOW

پسر داداشم ۸سالشه معلم مدرسشون
تلفن کرده به مامان بچه گفته شما به این بچه چی یاد میدین؟
ازش پرسیدم چهار مزه اصلی چیه؟
پسرتون میگه: خیارشور/چیپس/ ماست موسیر/ زیتون!

فرستنده : Vahab

چن روز پیش خواهرزادم (گودزیلا)اومده بودخونمون (الان فهمیدین ماخونه داریم)منم مرض گرفتم رفتم یه کاسه تخمه اوردم نشستم باهاش خوردم بعدکه تخمه هاتموم شد گفتم تشنته؟؟؟گفت اره !منم ازفرصت استفاده کردم یه لیوان اب براش اوردم !!!بعد5دقیقه بهش گفتم ازروسرت افتاب گردون دراومده !!!اقااین گریه می کرداااا بعدرفت به داداشم گفت:ازروسرم افتاب گردون درومده ؟؟اونم دل خوشی ازش نداش گفت اره دایی!! عجب خاله ودایی مهربانی هستیم ما!!! فک وفامیله اینادارن؟؟انقدخنگه به اینه نگاه نمی کرد

فرستنده : $sahar$

یه همکلاسی داریم اسمش مهدی دادخواهه.بعد براش لقب گذاشتن.1-دارچاه.2-داکوب.3-دلستر.اگه جلوش بگی دلستر دیوونه می شه.حالا ما یه بار بهش گفتیم برم دوتا دلستر بخرم بنوشیم؟؟؟دیوونه شد یعنی الان از تو مرده شور خونه دارم اینو می نویسم.
دوست دیوونس داریم؟؟؟؟؟؟

فرستنده : SHADOW

ی خواهردارم 4ساله گودذیلاییه براخودش ولی دیروز ی اتفاقی افتاد اصن اشک ازچشام میومد .این ابجی گل مامیره لباساشو ازروچوب لباسی برداره یهونمیدونم چ میشه چوب لباسیه میفته وچون نزدیک پنجره بوده قران میفته(قران رومیذاریم توپنجره) یعنی اونموقع فک کنم جدوابادمون جلوش اومدن اینقدجیغیید ک حتی همسایمون هم صداشوشنید هی گریه میکرد ومیگفت حالاخدامنودوست نداره حالامنومیکشه الان دیگه میرم جهنم خدارونمیبینم یعنی اونموقع کل خوانواده باهمسایمون داشتیم همراش گریه میکردیم خدااااااااااعاشق این دل صاف کودکی ام. لایک=خداجون عاشقتم بااین بندهات

فرستنده : lovely vampeir

داداشم بچه که بوده جمله (با دنده سنگین حرکت کنید ) تو جاده هارو مدونید چی میخونده ؟؟؟؟ میخونده (bad nade sangin harekat kon) خدا وکیلی .....نه خدا وکیلی ....داداشه من دارم!!!!!

فرستنده : آقا پارسا

اعتراف میکنم من از اون آدمام که اگه بابام پشتم نباشه از گرسنگی میمیرم.....نمیتونم یه لقمه نون در بیارم زندگیمو بگذرونم.....خداییش بابای که پسره من دارم؟؟!!ببخشید ببخشید اشتباه شد.....منم پسرم که بابای من داره؟؟!!!

فرستنده : اسی69

دوستم یه شلوار خریده که گوشی جی ال ایکسش تو جیبش گیر میکنه!!!
دیگه خودتون حساب کنین که شلواره چقدر تنگه!

فرستنده : Mehdi 19

من همونیم که تو هند زندگی میکنه(فکر نکنید دارم پز می دهم)
یه جشنواره دارن اینا به اسم هولی(هُلی)یا بهتره بگم جشن رنگ بازی که یک بار تیپ زده بودم خفن لباسا همه سفید داشتم جلو دخترا می رفتم همه دخترا دهنشوون باز بود(یعنی اینقدر خوشگلم من)تا یک هندی بگم چی چی شده؟یه سطل پر روم رنگ خالی کرد حالا په رنگی؟بله سیاه سیاه دیگه خودتون تصور کنی من شدم مثل افریقیایی های که تازی از تو غار درومدن هیچی دیگه ابروم که رفت اون همه ابرو که قرار بود جمع کنیم شد برام زهرمار خو هندی جان میتونستی اونو تو لیوان بریزی رو صد نفر خالی کنی من چه گناهی کردم خو

فرستنده : خشم شب13

با داداشم داریم در حد کشت دعوا می کنیم. مامانم سرشو از جدول بلند کرده می گه نکنین. داداشم میگه شما با ما کاری نداشته باشین ما با هم کنار میایم گفته باشه شروع کرده به حل جدول.شما بگین فک و فامیله داریم ؟

فرستنده : mahya

عاقارفته بودیم ختم(خدارفتگان شماروهم بیامرزه)دورهم نشسته بودیم بحث میکردیم که بحث رفت سر باقالی پلوباماهیچه.....هیچی دیگه صحبت راجه به قیمتش بودکه بابام داشت میگفت گرون شده اولاهف تومن بود بعدشددوازده تومن الانم نزدیک بیست تومنه...داداش مام که اصن حواسش به بحث نبود از لابه لای صحبت برگش گفت:تازه دنده اتوماتیکشک قراره بیاد... واتتشم توراهه....
من@@@@@@
بابام$$$$$$$$$
بیچاره فکرکرددرمورد پرایدحرف میزدیم.....
میت شادروان شد...خیارا دس نخورده موند ...همه میز میخوردن

فرستنده : COURTIER

خواهرم تعریف میکرد : یه روز به شوهرم اس ام اس دادم : سلام گلم خیار پیاز گوجه کاهو سس نوشابه یادت نره. از سر کار اومد دیدم همه رو خریده که هیچ تازه دوتا کلم گنده هم خریده! نگو بنده خدا گلم رو خونده کلم!!! داماد شکسته نفس ما داریم!!؟؟

فرستنده : hamed khalili

رفتم خونه دومادمون موقع خوردن شام دیدم دوتا لیوان نوشابه رو یکجا سر کشید بهش گفتم اینقدر نوشابه نخور ، بدبخت پوکی استخوان می گیری
برگشته بهم میگه : خوب بعدش دوغ می خورم هیچیم نمیشه!!!!!
یعنی کل مباحث پزشکی رو به چالش کشوند این مغز متفکر

فرستنده : poooooo


فک و فامیله داریم


به پسر عمه ام اس دادم که اگه بتونی فقط 60 ثانیه باهام حرف بزنی بعد بمیرم چی بهم میگی؟
بعد اس داداه:تو غلط کردی میمیری من که کت و شلوار ندارم!!!!!
من......<هنوز تو شک هستم>
پسر عمه ی نامردم.....نگران برای نداشتن لباس مناسب
اخه این فک و فامیل ما داریم؟؟؟؟؟؟؟؟

فرستنده : kimya_000

واسه گلودرد رفتم پیش دکتر،بعد از معاینه دیدم داره میخنده!!!!
رو بهم کرد وگفت:
دارو واسه کسِ دیگه ای میخوای؟؟؟از تعجب چشام گرد شده بود گفتم:نه...چطور؟؟؟!!!
گفت:گواهی میخوای؟
نکنه دانشجویی از کلاس در رفتی؟؟؟ تو که آخه چیزیت نیست،راستشو بگووووووووووو
آخه یکی نیست بگه مگه حتما باید رو به موت باشیم بریم دکتر؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
اینم دکتره مچ بگیره ما داریم؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!

فرستنده : 2nya

حالم خیلی بد بود داشتم میمیردم رفتم خونه داییم میگه حالت خیلی بده؟
من:آره خیلی دارم میمیرم!
دایی مکش ممیر ما:مردی داغی نمیفهمی!!!
من:0_0
داییم------->فرشته ی آُسمونی
عزراییل برنامه هاش بهم ریخته بود
خداییش فامیلام یدونن...

فرستنده : P@raZit

نشستیم تو تاکسی،راننده می پرسه: کجا تشریف میبرین؟
دختر عموم میگه میریم شال بخریم!!
فکو فامیله دارد؟

فرستنده : sick love

مامانم میگه میخوام زنت بدم میگم هر وقت یه خونه و ماشینو 50 میلیون پول دادی خودم نوکرتم هستم یعنی قبول میکنم.
میدونید چی جواب داده؟؟؟ إإإإإ نمیدونید؟الان میگم. برگشته گفته باشه قبول به شرطی که تا اخر عمر دیگه قیافه چندشتو نبینم. اخه اینم مامانه که ما داریم.
الان دنبال قرارداد و جور کردن شرطای منه.

فرستنده : شیش لول بند

یعنی من نمیدونم بعضیا چجوری دانشگاه قبول شدن
با رفیقم تو راهرو وایساده بودیم که از قضا (غذا،قزا و قضاهای دیگر...) یکی از دوستامون که دختر هم تشریف دارن اومدن پیش ما ( چیه؟؟ به خدا فقط همکلاسی ایم!!!)
دختره رفت سمت آبخوری و آب خورد، بعد حواسش نبود آب پاشید به صورت خودش و گفت: "ای واااااااای، حواسم نبود آب زدم به صورتم"
این رفیق ما اومد تریپ خبره ورداره بگه مگه "پنکک" زده بودی به صورتت، برگشت گفت: "مگه بیکینگ پودر زدی به صورتت......
آقا ما آویزون نرده شده بودیم، یه عده هم که با آمبولانس منتقل شدن، خودشم وقتی فهمید چه سوتی داده بخار شد.....
همکلاسی لوازم نشناسه ما داریم؟؟؟؟

فرستنده : Mr.Blake

بچه داییم اومده بود خونمون 5سالشه بهش میگم یه بوس بده با کمال پرویی گفت گمشووووووووو تو افق محوشدم اینم فک وفامیله دارم من

فرستنده : یه عاشق دربه در

دیروز با مامانم رفته بودیم صندلی ناهار خوری بخریم داخل مغازه از یه مدل خوشمون اومد بعد مامانم خواست قیمت کنه برگشته به اقاهه میگه ببخشید این صندلیاتون متری چند؟؟؟؟
من:))))))
مامانم:((((
اون مغازه داره ة
من که از شدت خنده از مغازه رفتم بیرون

فرستنده : Kiana jo0n

به بابام میگم:بابامن برای تمرین مدرسم نیاز به کمکت دارم!بایدشجره نامه ی خانوادگیمون رو بکشم! بابام:خوب راستش توفرزندسرراهی بودی!!نه ماتورومیخواستیم نه پدرمادرواقعیت!!!ولی خوب دلمون برات سوخت دیگه!!! وبالاخره حقیقت افشاشد!!! دراون لحظه: من:(( بابا:)))

فرستنده : $sahar$

عاغا ما یه دبیری داشتیم دبیر ادبیات بود این همیشه میومد رو کلاس درسشو میداد و نیم ساعت اخر خاطره تعریف میکرد 
این دبیر خیلی با حال ماهم اومد کلا س گفت می خواد بپرسه ما هم که کسی نخونده بود نفری برامون یه صفر چپ راست کرد گذاشت تو دفتر(ـ0ـ) بعدش گفت بریم درس اسی و رسی رو (اسفندیار ورستم)رو بهتون درس بدم خلاصه درسو تموم کرد وفضولی عاغا گل کرده بود در باز کرد رفت در کلاس روبروی رو زد فرار کرد اومد تو در بست . اوناهم در باز میکردن میدیدن کسی نیست این دبیرمون خیلی حال میکردخلاصه چند بار این کارو کرد خون اون کلاس به جوش اورد بار چهارم که رفت درو بزنه فرار کنه یکی از بچه فورا درو پشت سرش بست عاغا چشتون روز بعد نبینه ییییک دعوا یی شد که از دعوای اسی ورسی هم بدتر بود خلاصه همه ی کلاس اون سال ادبیاتو افتادیم دیگه مجبور شدیم شهریور ادبیاتو پاس کنیم 
معلم مردم آزار ماداریم ؟

فرستنده : Karton khabe gachsaran

عاغا یه پسر عمو دارم اسمش حسینه 
امسال می ره کودکستان بعد دیشب اومد خونمون بهش میگم حسین مربیتون خانم یا عاغا . بعد کلی سوال که چکارش داری . اصن به تو چه ...گفت خانمه 
بعد بهش میگم خانمتو ذوست داری ؟
عاغا اونم نه گذاشت نه برداشت دوتا زد تو گوشم گفت بیشور و عوضی خفه میشی یا خفت کنم میگم چرا آخه ؟ میگه مگه ادم خانمشو باید دوست داشته باشه خجالت نمی کشی تو خانمون جای ننته 
خخخخخخخخخ این چه فک و فامیل ماداریم؟

فرستنده : Karton khabe gachsaran

آغا تو خونواده شمام مرسوم شده عروسی نمیگیرن ولی توقع کادو سکه تمام دارن ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
از ما که به زور سکه گرفتن 1 شام اشغال کردن تو حلقمون یعنی هر پرس شام برامون 1.450.000 تومن اب خورد اونم چی تو کبابی اغا کریم اینا......
فک و فامیل دزد ما داریم؟؟؟؟؟

فرستنده : mah 1368

دیشب داشتم دندونامو مسواک میزدم .از بسکی طول کشید بابام اومده میگه بسه دیگه مگه داری سنگ توالت رو میسابی اینقدر میشوری !!!!!!
این من 00000
این بابم :((((((
این سنگ دستشویی:)))))))))
این انجمن دندانپزشکها !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ای خداااااااااااااااااا.

فرستنده : jo0j0o72

ﺩﯾﺸﺐ ﺗﻮ ﺍﺧﺒﺎﺭ ﻣﻴﮕﻔﺖ : ﮔﻮﺷﻲ ﻧﺨﺮﻳﻦ ﺍﺭﺯﻭﻥ ﻣﻴﺸﻪ ... خواهرم میگه من ﻳﻪ ﻛﻴﻠﻮ ﭘﺴﺘﻪ ﻗﺎﻳﻢ ﻛﺮﺩﻡ ﻣﻴﺨﻮﺍﻡ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺍﻳﻔﻮﻥ 5 ﺑﺨﺮﻡ !!خععععلی جالبه عقلی ک اون داره من داشتم الان تاجربزرگی بودم:))
فک و فامیلن دیگه.ههههه

فرستنده : zeus

داشتیم با اقوام اسم فامیل بازی میکردیم....نوبت من شد...گفتم از "ع" بنویسیم.....همشو چرتو پرت نوشتیمواستپ کردیم...برگه ها رو عوض کردیم....برگه دهه هشتادی فامیل افتاد دست ما....اسم و فامیلو اینا رو خوندیم تا رسیدیم به گل....یهو بلند زدم زیر خنده....گلو نوشته بود عرعر....منم چند بار با حالت تعجبو خنده...خوندم...عرعر؟؟؟عرعر!!!آخه عرعر...همینجوریم میخندیدم..که یهو گودزیلا برگش گف...خودم میدونم نداریم...فقط چون تو قیافت خیلی بهشون میخوره...نوشتم که صداشم در بیاری......حالا ما دیگه خنده به لبمون خشکید...کل فکو فامیل زدن زیر خنده....ینی حاضر جوابیت تو حلقم،بچه....هیچی دیگه بخار شدیم رف.....

فرستنده : اسی69

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد